danz mot Anenkefali [16 rader svenska]
danz börjar: Anenkefali jag kan allt utantill om ditt liv Du är Kerstin, ur barnen i bullerbyn Och alla har nog blivit visad dina historier Om din pappa Nils som är gift med Lisa Det är rätt, det vet alla som har sett din film Du är ett minne av Astrid Lind-gren Det här är fritt och du är lägre så jag kallar dig lill'sizz Och du tror man behöver använda flerstavsrimm I en diss för att vinna en svart eller vit publik Jag skiter i, för du är en kopia av en barbie docka Du är glad och poppig, smal och fjollig Välkommnar er till ondo era jävla nollor Sluta tro du är nått för du har brudar runt bordet Skumpan ligger i blodet, o du beter dig som allmänna idioter Och den enda som är värdig en diss i eran flick-picknick Är ch1ll, på mitt porslin ser alla utom han ut som en påse skit, så välkommen hit bullerbyn kidsAnenkefali svarar: Så du kan mitt liv, då måste jag nog fråga: Varför ger du dig på en äkta mördare, din kassa odåga? BBC är alltid bäst, men av dig blir vi tokhatade, men vi slutar inte, utan blir arga, som skomakaren! Så vill du ha crewbattle, ni kan få battla mot dom bästa, öppna käften, och det sista ni hör blir "Kattlagrottan nästa! Flerstavsrim är komplicerat, precis som det du ska få åtnjuta när jag tar tag och drar dig i kinderna tills du ser ut att ha påssjuka! Du verkar inte nykter, du verkar vara mer än lagom borta för du får ofantligt mycket stryk av en kopia av en Barbiedocka! Är jag "glad och poppig, smal och fjollig", din jävla uppkomling?! Jag ska fan hyra in skabbiga alkisar för att utsätta dig för gruppollning! Brudar runt bordet? Jag har varken brud eller bord, men jag har en stol att sitta på, och jag umgås med orden. Du är helt jävla dum, typen som frågar chans på horor slår ner dig i en trädgård för mitt liv är en danz på rosor!
Vote anenkefali så överlägsen att det är löjligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
V; Anenkefali riktigt fet punches och bra kaxighet :P ser dessutom inga fina rimm eller något annat i danz text.
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
Du är helt jävla dum, typen som frågar chans på horor slår ner dig i en trädgård för mitt liv är en danz på rosor! Här dödade du det Emil! Tror inte att jag får rösta, men det var klasskillnad, danz får öva lite mer! Gillar inte när du säger emot dig själv heller, att du minsan inte behöver flerstavsrim, sen gör du det krystat två rader ner för att just få till flerstavigt. Men men, en helt ok battle om man ser till standarden här!
Partistödet här ;P En bullerbyare som votar och en kompis till typ alla utom just dig som votar ^^ gratz, kanske ska be min syrra vota även om hon inte ligger i freinds list?^^
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
danz Hahaha! Jo, jag vet. Får hoppas på lite riktiga röster :) Fortfarande 0-0.
danz: jag sa ju att min antagligen inte räknades, bara gav lite kritik ;)
fett länge sen jag var inne på whoa.. men det hör fucking inte hit vill bara säga att jag röstar på ankekektalik eller vadfan han hette han var hästlängder bättre än dansarn that's it.. förstår btw varför jag lämna whoa! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lost_angel ...ja, inte lämnade du whoa för att utveckla dina kunskaper i svenska språket... Tack för rösten, 1-0 till mig. Du är välkommen att lämna whoa igen om det inte passar...
Vote Anenkefali för en kaxigare, bättre och mer avancerad text
---------Reklamplats---------
Anenkefali knäckte den andra snubben..
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
2-0, JungSb är meine poler ^^
...så även Beskeen, så 0-0...Jävligt aktivt forum det här måste jag få säga.
"Du är glad och poppig, smal och fjollig Välkommnar er till ondo era jävla nollor Sluta tro du är nått för du har brudar runt bordet Skumpan ligger i blodet, o du beter dig som allmänna idioter" Organism 12 feat Öris: Fy fan glad och poppig, glad och fjollig - väl bekomme jävla nollor ni tror ni är någonting, sitter med brudar runt bordet dricker champagne, bränner pengar, allmänt ser ut som idioter Haha
D-fens Kan du rösta också? :) Och jag visste fan att jag kände igen skiten, kom bara inte på i vilket sammanhang (skamligt, jag lyssnar fan nästan bara på Ågren ju...).
Vote; anenkefali. Inget att diskutera..
(\_/) (O.o) (> <)
Är polare med anenkefali men som alla andra här i tråden har sagt så behöver jag inte säga ngt.
asså anenkefali kunde skrivit 2 bars och endå vinnit med hhästlängder! mycket mycket bättre! men på grund av en sån jäävka bajt så tänker jag inte rösta...fyfan
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
emil du har missat massa röster som inte e "kompisvote"... fan vad dåligt att bajta av den keffa snubben! :o
Trixan det var ju den andra som baitade inte Anenkefali?
oj fan vad dum jag är :P ok my bad, vote: anenkefali
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Danz var väldigt dålig och dessutom så sopsämst att han i princip stjäl rader rakt av. Vote ankfobi
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
V; anenkefall. du får iaf en garanterad vinst.. den andra loosern is pwnd. peace.
BewarE of me, BewarE to see.<br>How bad u are , and how owned u can bee.
Vote: Anenkefali Danz den enda raden du hade som verkligen fall mig i smaken var baitad......Det hjälper ju inte driekt.
7-0, en så kallad "seger"
Jag får inte början på danz text att rimma... Anenkefali uppenbarligen bättre. Älskar bait så det var nästan att jag vote:a danz efter segern. :P