Tjalle Vs. Spajk / Tio Svenska Bars Vardera.
Tjalle du heter Spajk,är det för att ditt hår har spikes? jag slår dig brutalt precis som ghetto fights du e så dålig att alla kan vinna du vet bara hur man ska försvinna därför i helvetet du borde brinna medans jag alltid kommer låta pengarna rinna du är en kvinna som inte kan rappa jag har feta låtar men du har tappat och nu tror jag att du borde gå och sova för jag har vunnit detta det kan ja lova
Spajk Spajk har inte spikar i håret utan spikar på sig och ska faktist spika fast tungan i gommen på dig Han tvekar om det här ens är värt att svara på fast nu är det försent,,, men han har god lust att lägga på Det ända Spajk vet om den här battlen helt säkert är att vinna och rimma på samma ord är helt säkert Spajk vinner battlen fast han skriver som en schizofren Chea, jag vinner battlen fast jag skriver som en schizofren Jag trycker in en fjärrkontroll i käften på dig- i hopp om att det ska komma bättre skit ur käften på dig......
hmm.... Först till 7 peepz ;) hand over them votes.... nja får väl ta och be undan kompis röster också,,,, fred in ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|