battle fatnic vs limp
fatnic:
limp jag har inte sett så mycket av dig,men det står du är 47det hoppas jag inte är sant, då du beter dig som nalle puhjag hoppas att du kan ge mig lite motstånd, du kanske har setthur jag i forumet, krossat alla som inte har haft något vettmen tyvärr är du nog likadan, jag krossar dig med mina rimdetta känner jag att det kommer gå bra, jag är inne i ett stimåter till att du är 47 sju år gammal och hänger på denna sidaingen diss till siten, men den är inte för dom som snart kommer avlidanu har jag kickat åtta stycken rader, det kommer strax fyra tilli denna var jag inte så hård, jag tog det lugnt, jag tog det chillCivilstånd: Raggar hårt, jag har hittat anledningen till att du hänger på denna sidahahahaha, du letar efter nån som dig och din lilla kuk kan rida
limps svar:
för det det allra första tror du serriöst att jag e 47det är ett skämt du e oxå ett skämt för du e så fulja om man basttlar mig så e de jävligt hög dödsriskdu e ful som fan o seg som ett överfylld hårdiskdu är som en asskop får ta emot en o annan fimpalla vet att du kommer bli krossad av din överman limpman hör ju på namnet att fatnic är lider av överflödd på fetmahan har likt en ko 4 magar som nästan inte går att mättawhoa är nog inget för dej när man e fet ska vara ute o motioneradu e fet o klen o jag slår ner dej o tvingar dej att äta lerai denna battlen blir du slagen som om det var boxningdu ska inte rappa du ska syssla med avfettningförst till 5 votes,
rubriken editerad av DinKritiker 27.3.2008 08:40