limp vs pungnisse, 8 svenska rader limpingen normal människa kallar sig för pungnissejag kan vara pitbull så är du lille kissendu vet att du ser ut som en fyrkantig fotbolljag hugger av dina ben så du får sitta i rullstollja du ligger bara där och krällar på markenjag kommer fram och kängar avsparkenjag kastar iväg dig och slår rekord i kast med liten bögdu vet väll att min rappskill är skyhögpungnisse
jag glider in som filthy och hans kompis afasimina rader fungerar som skott och munnen som mitt magasin/
men det behöver aldrig laddas, till skillnad från automater och du når aldrig till min nivå, jag umgås bara med astronauter den ända likhet mellan dig och edu lign pitbull är när jag låser din käftoch du har rätt, med mitt flow borde jag och geoparden va släktmed dina rader måste det va du som sitter i handikappfordonetmedans mina rader gör så jag får fler röster än audioforumetförst till 7 lycak till
men det behöver aldrig laddas, till skillnad från automater och du når aldrig till min nivå, jag umgås bara med astronauter den ända likhet mellan dig och en pitbull är när jag låser din käftoch du har rätt, med mitt flow borde jag och geoparden va släktmed dina rader måste det va du som sitter i handikappfordonetmedans mina rader gör så jag får fler röster än audioforumet
ja rösta
va det en röst eller? RÖSTA MER
v; Limp han hade mycket najsare rader