teezus VS akovic . 10 bars svenska teezus;Jag battlar dig samtidigt som jag spelar!//Knäcker dig ändå för du bara felar!//Du borde sjunkit med båten Titanic!//Har inte ens nog med cash till en bra mick!//AKOVIC, Nu börjar det bli lite tvåstavigt!//slutar inte med dig förns jag dig Blå slagigt!//efter denna battle kommer du dö krossad!//
Du kommer skrika lika mycket som när du blev förlossad!//Dom två sista raderna kommer knäcka dig kritiskt!//lägg ner hiphopen och sattsa politiskt!//AKOVIC;Nu är AKOVIC tillbaka med en ny diss mot en snorunge/Suka suka, du är ful du liknar en missbelönt pundare/Hör du inte va jag säger, ska jag köra lugnare/Hoppas du säger till dig själv att ta en funderare/Hela du är meningslös, ditt liv hänger just nu på en skör tråd/Kan du inte snacka? Har du inget ordföråd/Men jag lovar dig jag kan ge dig en ledtråd/Lämna mig i fred, för du kommer aldrig att vinna/Så puss och kram, se till att försvinn aah/Detta är bara en kompis diss, nexon love yaa!/Först till 7 votes ;)
okej 2-1 till teezus