Baarj: F2dag, nästa missfoster som väntar på o bli dissad eller händer det som de gjorde med din morsa, du blir fistad Precis som Majestäten säger så vet jag ju inte om det va meningen med "händer/fistad" men det var lite kul isåfall...Dina usla rader gör mig sömnigare än sömnmedel Jag hade skrivit gör mej TRÖTTARE än sömnm... men smaken är som baken, Sen kunde du gjort något bättre av raden under, men det var en skön rad när den stod för sej själv!F2daG: Du hade en skön rad:haha ser mig ligga på backen, din värld måste vara snevriden, jusst nu ligger jag på backen och garvar åt den här skiten! Fast du säger emot dej själv lite. Eftersom du säger att du inte ligger på backen och sen att du gör det ändå... Jag förstår vad du menar men det hade väll varit bättre med typ:"jag ligger ner bara för jag garvar åt skiten" och sen anpassa övre raden... Inget var jättebra, fortsätt öva! Där har ni lite kritik :) Ger F2daG rösten, för att han hade smartaste raden (snevriden raden), i en annars ganska jämn battle...