DizzySWE VS Ch1ll [10 bars swe]
Dizzy: Du tror att du kan flyta, men jag dränker dig jättelätt Jag dödar dig med mina rader sen käkar jag dig till efterrätt Jag är clean som tvätt, och nästan lika snurrig som en centrifugering När jag är klar med dig så kommer du behöva en ordentlig bandagering Het som flambering, och jag bränner dig tills du dör av skadorna Du påstår att du röker gräs, men du ser som mest hö i ladorna Dags att runda av snart, men jag har ju 4 rader kvar till tian diZZySWE, killen som slaktar nyfödda barn i sakristian Och ger dig en väldigt bra anledning till paranoian Ch1ll är en riktig nolla, han är fan mer fejk än kopian Ch1ll: Wow du slaktar nyfödda barn, som är klena och orena, du går på nån i din egen storlek, iallafall mellan bena! Käka mej som efterrätt? Jag äter dej och först som "förrätt" lätt som en "plätt", för jag battlar dizzy a.k.a "snurresprätt" du har "tappat det" som jag "tagit upp" du blir omsprungen, Din tröst är att jag är ful som dej....Hah,fast bara i munnen! Försöka dissa mej bara, hittills har ingen slagit mej, jävla våldtäxtsoffer, till&med socialen har "tagit" dej, sista raderna, spelet är slut så jag leker med korttärmer, för du är "knäckt", jag är "kung" med ett "äss" i rockärmen!Inga kompisvotes! VOTA TILL 7! Ge gärna kritik!
Rent teoretiskt så går jag ju på dig, i och med battlen, så man kan tolka det som att du och jag har lika stora saker mellan bena, och då undrar jag när du tjuvkikade? Eh? Fick dig? Bra svarat ! :)
I tego arcana dei!
haha! Nu ska vi inte försöka vinna över röstarna här ;)
Och du vet vad jag syftade på... bäbissnoppar , om någon inte förstod... ;) Men inge chatt i tråden nu!
Ch1ll P16 Jag förstod, men måste förstöra för dig, det såg för bra ut ;) Slut på chattandet - RÖSTA!
I tego arcana dei!
rätt jämn battle men Ch1ll va snäppet bättre Din tröst är att jag är ful som dej....Hah,fast bara i munnen! för du är "knäckt", jag är "kung" med ett "äss" i rockärmen! -2 rätt bra och roliga rader ful i munnen raden va bäst ;)
---------Reklamplats---------
Måste nog dra på dizzy för han hade väldigt många punches i sin text. gilla din kontringar ch1ll, men dizzy va lite bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chill får min
Come alooong, and take a hit from the bong!
Hansomknarkar: Så om man stoppar in 37 värdelösa punches i en 14 raders text så vinner man? (Jag menar vekrligen inte att Dizzy hade värdelösa punches, dom var riktigt tajta ett par av dom, men är det så du resonerar? Du får tycka så, det är helt lungt jag bara undrar om det är så du resonerar... Det står 2-1 till mej för tillfället, keep on voting Whoa!!!
Ch1ll P16 2-1 till dig, jag börjar ge upp hoppet...Inte varit ens "halvnöjd" med något på jättelänge...
I tego arcana dei!
hmmm svårt, lägger min röst på chill, snäppet vassare. peace
Allt är sant på internet.
Ch1ll P16 Smaken är som baken.
Jag gillar dizzy's text mer än din, big deal?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok 3-1 tack för röster! hansomknarkar: it's cool. Bara det att du ligger på hans kontakt lista och har röstat på honom i precis vart enda battle jag kollat på. Men det är ingen big deal som sagt, vill du ngot mer ta det i Gbn... Fortsätt rösta!!!
båda var ju ganska bra men lite för mkt nödrim enligt mig ;) haha btw V; Dizzy ;)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
I denna texten tror jag inte jag hade ett enda nödrim för en gångs skull... :S Men okok, det står nu: 3-2 Ser ut att bli jämnt ändå dizzy ^
Haha, du drar nog ;) Men fan, jag som nödrimmade relativt lite (för att vara mig? xD)... Jobbigt läge
I tego arcana dei!
FAN! Rösta då!
I tego arcana dei!
aa precis! motivera gärna om ni orkar det också.... -.-
V; Ch1ll samma motivering som gammelmorfar
-We rap for the states -Lets fuck the state!
Äntligen :) ajt, tack för motivering! :) 5-2 ! fortsätt rösta!!
6-2...Säger som min lärare i första klass: "Spänningen är ooooooooooooolidlig!"
I tego arcana dei!
Jag avgör allt med att rösta på Ch1ll då!;)
Grattis på dig Ch1ll! :) 7-2
I tego arcana dei!
vad är korttärmer?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew Korttermer tror jag han syftar på, alltså termer som handlar om/berör kort.
I tego arcana dei!
har väldigtm svårt att tro att det är ett ord
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew Det är upp till dig, men "termer" kan nog kopplas till de flesta ämnena/orden. Hiphoptermer, skoltermer, fisktermer, jakttermer t ex.
I tego arcana dei!