__NoVa__ Vs Pungnisse 12 Svenska rader
__NoVa__rappen kan man säga är mitt sjätte sinne/jag hjälper dig på traven och skänker dig min taktpinne/ut och in i ditt huvud står det still/du beter dig som en lipsill me din mamma tätt intill/dina rader liknar mest en fyllegrej/hur högt du än hoppar kommer du aldrig över mig nej/för brudar gillar mig för jag kan rappa/jag är sån kung i baren att madeleine kallar mig pappa/så tänk på detta att smaken är som baken/jag sitter halvnaken och håller dig klarvaken/med ett eftertraktat rimblock och en glödhet penna/måste jag i förhand dig tyvärr underkänna/
Pungnissedu erbjöd mig din pinne som en hjälp på traven//jag tog emot staven, och nu ligger du begraven//enligt dig själv är rappen ditt sjätte sinne//men jag tror att du är som jack i lost, helt vilsen//mina rader liknar en fyllegrej? ändå blir du dödad//jag kan dricka mig stum, orden kommer ändå flöda//jag kör fristil på torg men tackar nej till pengar//medans du kladdar i block och skryter om din penna//jag är som en lama som aldrig slutar spotta//medans du kallar dig kung i baren och leker att du shottar//det närmaste du kommer kungen är när du äter knäckebröd// ---------(Wasa)så jag skriker HORUNGE och använder taktpinnen som min nådastöt//Först till 7 May the force be with you