Hedde vs. CLIF CLIF skickar:Lyssna mannen, jag vet att du är spräckt//Jag vet att du är bög. Din hemlighet har läckt//Den här dissen kommer svida och den dig träffar direkt//För att spöa dig i battle hade nog detta räckt//För att få dig att pissa ner dig o springa till mamma//Din jättebebis,när fan ska du sluta amma?//dissa mig tillbaka,du blir sjuten med detsamma//Du är som en tändsticka jag är en eldsflamma//Ingen kommer komma på din begravning heller//Precis som alla kommer garva när det smäller//Hoppas du fattar vinken och förstår vad som gäller//För här i orten är det piwi som styr och ställer//Du ska lyda mig, för det är jag som ställer kraven//Annars får du snart skriva din nästa låt nerifrån graven//för du är den sämsta "rapparen" på dom sju haven//Släpp ingen skiva mannen, för ingen kommer vilja ha den //Hedde svarar:Okej okej okej ge mig en chans att försvara mig -eller vänta, du rimmar så kasst så du får förklara dig -jag menar, enstaviga rim och sjukt dålig diss -du som utmanade så jag ska svara på din shit -sexton rader från min käft till ditt arsle -men redan efter sex så är du redan fast med -hedde the mans dödsförklarande svar tillbaks -efter dissen är du lika levande som Linné är idag -du utmanade mig och jag svarade "varför inte" -2 minuter efter så läste jag dissen -lägg ner mer tid, iallafall lite din jävel -så kanske du en gång vinner en battle -att jag knullade din morsa är något som du inte fattar -så om 9 månader är jag din helt nya styvfarsa -Vinnaren i battlen är försten till sju -det blir 7-0 så sug min kuk.Första till 7 vinner!