Tyzz-Eli-Dyzz vs. Gausen(pluggen) 2
14 BAR TEXT BATTLE
Gausen VS. Tyzz-Eli-Dyzz
Först ut: Gausen
sebba du är en äcklig tönt som inte behövsoch du sitter och rökar braj tills du blir högoch alla dina rim är dåliga och keffaså vill du verkligen beefa med den bästaoch om du ska rappa så måste man kunna rimmaför när jag dissar så går du vilse i en tjock dimmadu borde fatta att du inte kan vinnafan mina pattar har större chans din fittaditt ansikte är som tusen finnars landförlåt skämta mannen vi kan skaka handmen du bara dissa mig ditt jävla luderjag säger att du är bög för du har en pudelförsök att vinna den här beefenför nu är jag färdig och jag bryr mig inte om skiten
Andra ut med svar: Tyzz-Eli-Dyzz
hip hip hora en film som blivit verklighetdu hade huvudrollen men du smetsålde dig på gatan för en femmahah, oj jag glömde det är där du hör hemmaså dissen mot mig den var helt keffvad säger du nu, just det stäng din käftför nästa gång blir svaret inte snälltutan för jävligt kanske rent av en smälloch att jag inte kan rimmavarför är det så att du efter ordet keff svimmastackare som nu tror du vannmen bland alla mina rader sjönk ner och försvanndenna beef har avslutats rättpluggen du förlora för du är fett keff
ord^ Vote; Tyzz...