Tyzz-Eli-Dyzz vs. Gausen(pluggen)
20 BAR TEXT BATTLE Tyzz-Eli-Dyzz VS. Gausen
Först ut: Gausen(pluggen)
haha vafan snackar du om tysse/ snälla tvinga mig inta att knulla med din syster/ för att jag är keff det är bara lögn/ och din diss trodde du den höll/ haha fyfan hur kan man vara så keff/ och du säger att du ska vad på min käft/ asså du kan inte bara rimma dåligt utan även lägga hot/ men jag säger så här det var fan inte så coolt/ så stäng din käft tracert din dåliga fitta/ jag kommer med rim som du inte kan hitta/ okej jag här en skävårta på kinden klenis/ men dina vårtor har du ju på din penis/ du har kondylom och herpes/ ingen kan vara det du är en ren pest/ så nu kan du nog inte svara/ för detta tycker jag du ska spara/ i ditt minne så du kommer ihåg att inte beefa/ den här gången tror jag att micken är på min sida/ ska du inte börja beefa riktigt nu/ med ditt fejs så kan du fan inte få en enda brud/ Andra ut med svar: Tyzz-Eli-Dyzz
Hej din lilla parvel nu drar tysse igång Akta 400kg på min skivstång slår me en hammare och träffar din pillefjong denna dissen är så sann som den e sagt för alla dina rader är kefft laggt jag lägger det tungt så du tappar balansen du är så ful att du inte ens passar på skansen pluggen din fitta varför inte satsa på baletten istället för att sluta gråtandes på toaletten du tänker nog på din egna lilla kuk men dissar min för du är avundsjuk micken på din sida va är det jag hör stackare du vill väl inte att nån dör för din röst är så keff så du ger baksmälla till även dom nyktra pluggen ge micken till mig och sätt dig ner och lyssna har du ens sett en naken tjej du behöver inte svara för svaret är nej pluggens dystra framtid oskuld, pundare och gay slutet på dissen kommer nog snart men ger du ett svar så får du dubbelt tillbaks
don't try to mumble when you disrespect my bars couse I throw a chines nigga at you infekted whit sars!
|