Beskeen vs. Fortuna BeskenDet här kommer gå vägen "likt gång trafikanter"för Herrfortuna suger ..som Bill Clintons praktikantermedans Beskeen levererar "pricksäkert" som rödahunddrar killen en "vals" men blir upp snurrad som på grönalundfast jag lämnar inget åt slumpen så jag tar & sparkar in munnenpå snubben som "muckar"...men som knappast gjort lumpen samt kör en "skallgång" på hans skabbiga ansikte tills det planats ut och jämnats med markskiktet..... FortunaJag smäller av! så jag smäller av..Beskeens ryggrad..finar till hans ansikte med gillettes vässade rakbladser ut som stryk, förtjänar stryk, får stryk, med strykjärnetmå vara en tapper soldat, men jag är hela hemvärnet!fnizz! och för den som inte vet..så tappade Beskeen tvålen med flit i fängelset!ville bli piskad med vinande stickor, men inte av flickor,men Beskeen kopplar inte, som armlösa elektriker!!Först till 7.
ok ..herrfortuna först och främst hade du stavat fel på mitt nick ovanför min text ;) så både jack och app hoppade på den trenden=)det va taskigt att säga att du suger men att min text va roligare och hade bättre rim va motivering nogtack för rösterna grabbar ...keep `em coming ^^