Lolis vs Crizzle svenska LOLISCrizzle, varför tänkte du ens tanken att battla mig?//När hela jävla whoa vet, jag är bättre battlare än dig//Du kommer att grina, som nyfödda spädbarn//Jag kommer skratta, som bitchesen gör, när dom ser dig på stan//Du är tjock, jag är snygg och jävligt clean//Din morsas mage, lika gungig som en trampolin//Du luktar kuk, eller ännu närmre kattpiss//Din ända vän, en tillbakadragen alkis//Vad vill du mig? Är du bög eller jävligt störd?//Det 150 kg's kagge, tyder på att du är en fet datanörd//Så sluta snacka skit, du är ingenting//Och nu är du mördad, så tjingeling!//CRIZZLEför de första matte kan inte vara ditt starkaste ämnevi skulle battla 8 rader, o din text kunde inte bli mycket sämreklart hororna skrattar, du är ju den ända bitchen i standu är bara lack för ja gjorde din mamma med barnså du vet att ja luktar kuk, din mamma måste ha berättatdin mamma har en hängpung, o alla på whoa vet om dettajag har tyvärr tappat kontakten med din mamma sen hon slutade drickahon va en tillbakadragen alkis men så fick hon dig, en ful liten flickajag må ha några skruvar lösa, men ja e inte den potentiell bögenkommer du ihåg när vi hade trekant med din mamma o du försökte ta mig på rövende 150 kgs kagge, är vikten på min kukett tips: dissa mig nästa gång istället för o va avundsjukFörst till 7 vinner
nice crizzle. Bra skrivet.V: Crizzle
Sedan kompisröst eller inte kompisröst så va crizzle bättre.Antar att du inte röstar på dina kompisar även om dem är bättre enbart för att inte verka patetisk? intressant ide.
Tråkigt att i princip alla battles här på whoa är dåliga :/Lolis, du höll en jämn nivå. dåligt hela tiden.Crizzle, du öppnade ganska bra. Visst, inga high-class rim men ändå två smått roliga rader. Sen gick det bara nedför.
Så, rösten går till Crizzle