I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-10-05 15:54

Danno VS Gran1

Danno

Gran1.. Hur långt efter resten av befolkningen får man vara?
Med 0iq så drar du dissar som får dej att "verka" skadad
I skolan gick det inte bra, för du hade ju en kvinna som fröken
Så med fulla ig, lurade arbetsledaren ut dej i öknen
Där du skulle bygga en pyramid bestående av sand
Och du antog uppgiften, du trodde det skulle vara klart i ett nafs
Men efter 4 år sitter Gran1 fortfarande ute i öknen med 3 pinnar
Precis kommit in i puberteten och fått 2 finnar och längtar efter fitta...

Gran1

du kallar dig danno efter magmedicinen för när man ser dig tänker jag på syror/
syror som bränner, bränt bort din feja så nu kan du inte ens speja efter mig/
jag kommer bakom och hugger dig det var en enkel match för en grabb som mig/
när jag har grävt ner dig ska jag garva en gång sen sjunga en sång om hur kass du var/
Puberten jovisst nu gör du mig pist, det är du som fejkar din ålder på en hemsida för att få respekt/
vaddå får inte ajg bli glad av marabou din fitta, hittar du ens din morsas klitta, stick iväg nu och kom aldrig tillbaka för ingen vill se din trippelhaka./
kolla här ditt jävla sär, jag hade inga ign så sug min kuk, jag e färsking men rappar ut dig ändå, hur känns det då?

Danno

Borde ha tillägnat min först rad med ett låångt skratt, men
din text är ju inte ens värd titeln kass... vad är det för kul med det?
har insett att du gillar marabou med dubbelhakor som syns även om du tittar uppåt, när du ler ser man knappt dina ögon så va sägs om din vikt knubbsälen?
Jag hade gissat på 200, men det är utan tracktordäcken runt midjan
& med airbags som skinkor blir det problem när du ska skita
Jag vill egentligen inte sluta förnedra dej... men allting har ett slut så jag kallar dej fetto och utdelar en högersmocka i ditt fejs

Gran1



din första rad med ett garv, kör på det mannen, skriver du framför spegeln eller? /
knullsäl nej tack, jag är en björn, 500kg muskler, slår in dig i ett hörn, mosar din skalle på ett bett, när polisen kommer säg omelett./
igentligen vill jag inte dissa dig mer men när du bjuder upp till dans så måste jag visa min balans./
med dina 3 dubbelhakor är det inte lätt att dansa det klart, du kommer ju inte ens ut från din dörr, men vem vet du kanske kunde dansa förr./
du säger att jag är tjock men helt seriöst kolla på din fårskock, du är både bonde och tjock./
det kan inte vara lätt att leva ensam med alfons som bästa vän, killen som inte finns men i dina drömmer sover han i din säng./


Först till 7!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.