Matadoren Vs. Vanilla Coke ( limit, högst 24 bars ) Matadoren:Haha, whoa jag funderar om jag ska gråta eller skratta//För Coke slåss som en kratta och med honom sopar jag mattan//Jag är en riktig mördarmaskin, skördar människor som ogräs//Coke sitter hemma och är skitskrajj som en mongolid, stoppar upp tummen i sitt ass han är ohygenisk och ofresh//Detta är som motorsågsmassakern, det är riktig slakt//Jag har samma backup som tredjerikets makt//Coke är som sagt störd, alltså efterbliven och behöver en haklapp//Det är inte mitt fel att han har Celebral pares och alzaimers i handikapp//Han och jag skulle mötas en gång, men när han såg mej så började han fly för han var rädd om att jag skule repa hans hy//Hade jag haft med mej min 9mm skulle han pumpas av bly//Som sagt jag fuckar upp honom som starka droger//drar en hit n run, och kör överhonom med min rangerover//Coke:Yo Vanilla coke glider in,skakas om,sprutar ut//flera grymmar rader än vad du har hört förut//yo du tror att du kan rappa mig för att jag är en kille// men den du rappar mot e rapparnas snille//du sa att jag var cp men jag är hetare än dig//ställ dig i ett hörn,där är det alltid 90 grader så du kan bli lika het som mig//jag cuttar dig lika bra som jag cuttar en macka//eller jag menar ska vi gå ut och snacka//du kan inte rappa mannen //du ser ut som ett emo som cuttar sig i armen//Vi är polare, texterna gjorde på 10 min vardera.REGLER:# Inga kommentarer utan voté.# Inga kompis votés.# Först till 10 p = 1 Voté = 1pYees, Peace out, and voté ;)
båda var tråkiga å dåliga så vote; paris hilton