jessekåå vs pungnise, 12bars, svenska JessekååIngen bild på whoa bara för att du är så ful//Du battlar Jesse Kej har inte din morsa lärt dig att hålla dig ifrån strul//Pungnisse 16 år var har livet tagit dig?//Lägg bena på ryggen för du battlar Jesse Kej, du kommer aldrig bli mer man än Marvin Gay//Är du säker på att din hiphop syssla är rap?//Jag har sett att du brukar lyssna på nån wack Hilton track//Ärligt talat hur ska jag kunna dissa någon som dig?/Din bästa vän är nödrim och du är ingen match för mig//Du söker ett förhållande på en speed-dating site//Du skäms över hur många träffar du fick på en night, aight?//Nu måste jag dra ut för Lil Flip är på min lur//Du va ute för längesen men nu är det din tur//12 bars och så ni vet så e jag en nybörjare xDpungnisse
okej dags att dissa jesse//fan va kass text, är nödrim ditt intresse?//för du droppar bara emergency rhymes//får mina ord att vilja ha surgery time//men för att bota din nödrims-situation//funkar inte ens en mirakel-operation//spelar ingen roll om kirurgen hade varit 2pac//efter hade du endå inte kunnat lägga det i takt//jag söker inget förhållande, är gift med hiphop//det märker du kanske, när du är som en fimp i min askkopp//lil flip ringde dig inte, det va din ringsignal//varför ska han ringa dig, du är nedtryckt som en gaspedal//12rader, först till 7, inga kompisvotes, GE KRITIKmå bäste man vinna
PungNisse han va väldrig bra och det var du också Jeseekåå men pungNisse hade mycket bättre rim i sin diss det är därför han är värd att vinna denna battle.. Vote: PungNisse !
V; Jessekååtyckte han va bättre denhär gången mannén