joto vs vico
Joto: Ville du battla Joto, mannen det är galenskap!! Dagen du blir bra så klär jag mig som dom After Dark! Jag har en idé! Vi gör dig och ditt liv till ett TV-program. Ditt liv det kommer att blir en succé... i ett TV-löst land! Vincent, även känd som Vico. Så heter ju han... ...Alltså inte han jag battlar utan hans ferieromans! DRA ÅT HELVETE, som syndare! Du är fan impotent... och varje gång du skriver "Joto" blir du skyldig mig tio spänn. Vico:
mitt namn är vicente, och inte vincent
kan du inte läsa?, eller är du bara inkompetent
du ville att våra texter skulle vara oberoende
dina rader är fan billigare än studentboende
om after dark du pratar, jag lever det ljuva livet
såna som du ni hatar, för jag vet saker som inte ni vet
jag betalar inte ett skit, men säger endå Joto
alltså ljög du i texten, som politkerna gjorde i Kyoto först till 7, inga kompisröster lycka till
vico, levande legend.
-"alltså ljög du i texten, som politkerna gjorde i Kyoto"Kyotoprotokollet är en internationell överenskommelse, sluten den 11 december 1997. Avtalet, har som mål att de årliga globala utsläppen av växthusgaser ska minska med minst 5,0 procent från året 1990 till perioden 2008-20012.
vico, levande legend.
V; Vicor, riktigt tunga rader. Gillade dom två sista.
"jag betalar inte ett skit, men säger endå Joto " hahahahahaha hårdaste dissen nånsin. enda sättet för mig att få rösta är om jag röstar på Vico . därför röstar jag på Jotohananen. anledningar? haha finns många, bättre rim, bättre rader osv, fast inte speciellt bra iaf:) duuuuuuuu kaan bättre, eyeyeyyo.
"enda sättet för mig att få rösta är om jag röstar på Vico . därför röstar jag på Jotohananen". jag förstår itne vem du rösta på egentligen, men hursomhelst vi säger att den inte gälls för du finns i jotos kompislista. 1-0
vico, levande legend.
Vico va mkt bätte här medans Joto släppte lite wackare rader men han va bra han med men men V; Vico
I got rid of my old bitch now i got new hoes!
2-0 tack för rösterna. RÖSTA PÅ NU WHOAA!
vico, levande legend.
V, Joto för bättre rader och roligare dissar
---------Reklamplats---------
ok tack. 3-1 fortsätt rösta !
vico, levande legend.
tack Borgan. 4-1 RÖÖÖSTA WHOAAA
vico, levande legend.
eh hatare ? alla mina rader var ju svar till han, plus så hade han sin text redan klar, medans jag kom på den då. Men jaja smaken är som baken. 4-2
vico, levande legend.
V; Joto Anledning: Jag somnade inte av hans text iaf
Edda är här för att droppa lite åsikter samt en röst! De två bästa raderna i denna batteln var: "Ville du battla Joto, mannen det är galenskap!! Dagen du blir bra så klär jag mig som dom After Dark!" och "DRA ÅT HELVETE, som syndare! Du är fan impotent... och varje gång du skriver "Joto" blir du skyldig mig tio spänn." Känns inte som om Joto var på topp, då han annars brukar skriva mycket mer hårdare punches och bättre rim.. hittade ingen rad som jag tyckte var bra hos vico... Så joto vinner med 2 bra rader mot 0...röst: joto.. Over and out / Edda
www.eddaonline.se
skit samma 5-5 fortsätt rösta whoa
vico, levande legend.
6-5
vico, levande legend.
röstar på joto, han hade helt enkelt bättre rader än vico! min röst går alltså till joto
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kingsize e helt efterbliven, pff , joto kör afterdark som e helt fucken' played out! och vico vann det här, bör vinna iallafall... det finns många anledningar till det, tex 2 sista raderna... V; vico
Take every day like it is your last day of your life...
tack för rösten lillpolacken. hursomhelst förlorade jag med 7-6. härlig match Joto :D endå nöjd med resultatet, det var ju min första battle :)
vico, levande legend.
Producent
2007-08-27 22:34
hehehehe Ja :) Men gällande det här med kompislistan, om att alla som finns där är ens vänner. Låt oss säga att Kaggen skrev en battle under dom reglerna där INGEN på kontaktlistan fick rösta, då var genast typ halva whoa uteslutet för kaggens del... Det enda kravet jag har på folk som röstar är att dom motiverar sina röster. Och då menar jag inte som "öh han hade hårdare rader" utan den som röstar ska även kunna ta ut dom här "hårdare raderna" och förklara varför man tyckte så! Kul match i övrigt :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
aa, men jag trodde det med kompislistan o kompisröster var som en oskriven regel här på hemsidan, för jag har nyss blivit medlem men i dom flesta battlen har jag sett att det skrivs det gälls inte han är på din kompis liste o så här, men jag ska sluta bry mig om sånt där nu :)
vico, levande legend.
Producent
2007-08-28 09:58
Så länge folk motiverar bra ska du vara nöjd tycker jag :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold