lilpolacken vs pungnisse
Lillpolacken: Som jag tidigare nämnt så är jag irriterad// på dig o ditt pungpack, för du är väl immigrerad?// ingen svenne har stake nog att mätas med mig// även om jag e kort så sänker jag tjernobyl-barn som dig// ditt miffo, kom hit då, du ville att jag skulle skriva en text// jag är bäst, att du vågar ens, det förstår jag mig inte på flens// för du är ju en pläp, pungen kan du dra över ditt ansikte// när jag kom till världen så fanns du ju fan inte// för du blev dissad av din morsa, en misslyckad abort// fett skoj, farsan din missa navelsträngen o klippte din snopp// från ystad till treriksröset, alla votar på mig före// känn klöset i alla mina rader, ja, du blöder// du är kastad i havet, glömd o ena kravet// denna förlust den skaver, för jag äger dig med 14 rader!Pungnisse:
fiddy sa att du va bra, det va fan inte sant// bestäm dig, är jag svenne eller är jag immigrant// du är inte äldre, jag kunde fan säga pläp och flens// innan din mamma upptäckt att hon slutat få mens// du sa att du skulle äga mig med 14 rader// tog inte åt mig, jag är kyligare än samer// jag är på toppens topp men fortsätter klättra// där ska jag straffa dom som påstår dom är äkta// lilpolacken, du hade åkt dit först// för ditt wannabe-register är större än störst// dina ord är förgiftade, medans mina glöder// ditt flow är skiftande, ja jag blöder// nästan inget i dina rader stämmer och rimmar// min feber höjs till 40 grader, jag sväljer och svimmar// INGA KOMPISVOTES! OCH GE KRITIK! jag är ny här (pungnisse)
ridin' like hasselhoff
Tjernobyl = en ort/by i ryssland där ett kärnkraftverk sprängdes och det var många som fick skador för livet.. massor dog också... så ni vet, så ni inte undrar sedan vad det är...må bäste battlare vinna! No hate efter! Försten till 7!!! KOMIGEN WHOA, RÖSTA NU!!!
Take every day like it is your last day of your life...
lillpolacken, och om en kvinna fick kontakt med det radioaktiva ämnet så var det väldigt stor chans att om hon fick barn blev det missbildat, det va det jag trodde du menade, att min mamma fick kontakt med det. aja ska sticka nu. peaaace
ridin' like hasselhoff
Ok eftersom jag stå på lillpolackens lista så tänker jag inte rösta men jag tänker ge lite kritik :) bra jobbat lillpoacken du börjar få mer och mer multis i dina rader man har märkt att du har börjat bli bättre o bättre :) pungnisse du hade jätte bra punchlines och din flow var skön :)
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
jao precis ;P så ja mena pungnisse ^^
RÖSTA MER
ridin' like hasselhoff
båda två var bra och det blir ett svårt val pungnisse har verkligen förbättras tycker jag och jag tyckte om hans text mer tjernobyl-barn, det är inget märkvärdigt att nita ett barn som fått strålining i sej, lillpolacken, och du är oxå utländsk, då ska du inte snacka om immigrimation v, pungnisse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är inte immigrerad, jag har bott här hela mitt liv, men aja... 0-1 då till pungnisse..
jag kan inte rösta för att jag är pungnissens kompis, men jag tycker att det är ett väldigt jämn battle, där där lillpolacken har en mer rutinerad test, bättre upplagd o så, medans pungnisse hade roligare text, må bäste man vinna =) //peace
vico, levande legend.
skrev fel där det står test, ska stå text egentligen
vico, levande legend.
Lillpolacken du har redan dragit det där med att att klippa av snoppen istället navelsträngen!!
okej jag visste inte men, dina föräldrar är ju säkert det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RÖSTAAAAAA
ridin' like hasselhoff
hahah borde finnas domare på hemsidan
vico, levande legend.
VARFÖR RÖSTAR INGEN
ridin' like hasselhoff
vote; lillpollacken... mannen ditt flow e for skont:) dina punchs me!
tCHEAA
det börjar gå segt dessa dagarna när det gäller röstning:S
V:Lillpolacken:
Vinzo The King!
v. pungnisse, för den andra var på en jävligt mkt lägre nivå :( o hade ingen bra text alls, båda hade dåliga rim, ' men men, tippar på att ni inte hållt på sålänge så (Y) inget hat, bara saningen ^^
2-2 nu!
ger min vote till lillpolacken.
Ät mig.
3-2 till polacken, fan ingen som röstar på dig ger kritik eller säger varför.. ska sova, nattinatit
ridin' like hasselhoff
Står mellan flow och vasare dissar. Polacken hade bättre flow .. men Pungen hade vassare dissar ... men jag Votar på pungen för han hade vassare dissar. Flow är inte lika viktig som diss och rim i såna sitationer. Men ja när jag läste om polackens text så hade han inte bara bättre flow .. han hade överlägset bättre flow. Men jag har lagt min röst. Men du va en keft polacken.
"Jestem skazany na sukces "
4-3 till pungnisse, jag fattar inte vad: en keft polacken.. är? xD.
Oj lol ... menar " Du var keft " polacken ... du var typ fett
V: pung
Bildar ord av bilder
5-3 till pungen
tack för rösterna RÖSTA MER WHOA
ridin' like hasselhoff
Tycker pung va mycket bättre :) Först när jag läste den förstas diss så var jag nära på att sluta, tyckte den va skit trist, så röstar på Pungnisse!
ABCDEFGHIFKLMNOPQRSTUVXYZÅÄÖ
tack, RÖSTA!!! 6-3
ridin' like hasselhoff
Leazy verkar ju kunna detta .. xD hahaha...
Jävlar asså, as svårt att välja en av er när båda är så bra. Lillpolacken hade lite roligare text, han hade kommit på fler bra rim helt enkelt så min röst går til honom. V:Lillpolacken
6-4, 1 eller 3 röster kvar RÖSTA
ridin' like hasselhoff
RÖSTA
ridin' like hasselhoff
v;pungnisse. inget mot dig lillpolacken:) men pungnisse va bättre i denna ronden. lillpolacken din text var inte dålig du hade bra punsches och så men pungnisse hade bättre punshes och flow:)
allt jag lever för är att se dig död.
7-4 .. pungen Spottade ut Lil polacken denna gången ....
bra match, hur låser man tråden?
ridin' like hasselhoff
AREK SÅN ÄKTA HATRÖST VA!!!! BARA FÖR ATT JAG LEDDE ME 5-0 I VÅRAN NÄR DOM STÄNGDE BATTLEN!! O DET ÄR DITT FEL FÖR DU TROR DET ÄR KOMPISRÖSTER !!! DU E FAN SÅ HOPPLÖS ATT DU FÅR JESUS ATT BLI ANTIKRIIIIST!!!
Haha det var ingen hatröst ... tyckte han var bättre ... varför blandar du in annat skit in här ? du kan börja med att skriva in battlet på förluster ..
.... orka me detta, stäng denna battlen... pfff vilken idiot..