Lillpolacken vs Adde G
Lillpolacken: Över mig så vinner man ju sällan// vinner du över mig så kommer du att skrälla// Denna battle är du nu tvungen att lämna// ensam, du e knäckt o nu kommer du flämta// jag skämta(!), du kommer dö ihop med din festman// Mannen, du har nu hamnat i Lillpolackens fälla!// Din jävla imbecill du kan ju fan inte rimma// så grillad, i ditt huvud kan det knappast klinga!// spring hem till din morsa: det fulaste trollet// irritationsobjekt, du är ett misslyckat projekt!// Jag är som idol-juryn, du har redan underkänt// Jag hoppas verkligen det du kommer me e på skämt..// För jag har nu dissat dig så hett att du framstår som dum// så hett att jag hälsar dig välkommen till mitt krematorium!Adde G: Det är komsiskt att du nämner att jag ska dö ihop med min festman// du lekar brokebackmountain med din pojkvänn i ett tält och smeker hans "korta arm"// du är en unge som sitter hemma och tittar på transformers armada// gillar att klä sig i mammas kläder och bära prada// din chans att överleva är lika stor som att döda luft med hammare// lika stor chans som dina släktingar hade i hitlers gaskammare// du går till pride festivalen för att tracka på bög slummret// det enda du har glömt är att det är du som är huvudnummret// du är så jävla dålig kommer aldrig komma till några rapp finaler// du tjänar lika lite som kines ungen gör i sina glade touch reklamer// knack knack pollack är det nån hemma ditt lilla pollack pack// kom hem till mig så ska jag dra mitt "hur man rimmar" snack// lillpollacken sök asyl du och din familj har fake identitet// man kan inte hjälpa att kasta saker på dig du drar till dig skit som en magnet//FÖRSTEN TILL 7 SOM VANLIGT!!! MOTIVERA ERA RÖSTER OCKSÅ, TACK!!!
Take every day like it is your last day of your life...
jag är inte nasse men ja var tvungen har blivit kritiserad ver att ja var för snäll så nu e ja taskig :)
frukt
lilpolacken hade bättre handling och bättre rim adde-g behöver korta ner sina rader och tänka på att ha mer flow därför går min vote till lilpolacken peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1 -0 till mig :) thx Fiddy!VOTA VIDARE FOLKET!!:D
Du har utecklats lillpolacken.. bättre rim och bättre rimschema nu är det bara öva lite mer på punches roligheter som ordlekar och liknelser. adde-g det är underbältet med sånna jude dissar! och som fiddy sa korta ner raderna så texten blir lite jämnare och försök att få in lite avancerade rim och slående punches vote lillpolacken
---------Reklamplats---------
2 -0, man tackar Beskeen :) skönt o höra att man utvecklas! =)
Lillpolacken Det känns som att du inte lägger ner så mycket tid på rimmen längre? Men du har fått ett bra flyt nu. Du kör ju såna rim som är "okej", inte mera enligt mig. Men det spelar inte så stor roll faktiskt. Du håller dig till handlingen. Inga nödrim eller så vad jag såg.
Det var en del rader som jag gillade ditt rimschema:
--------------
"
Denna battle är du nu tvungen att lämna// ensam, du e knäckt o nu kommer du flämta// jag skämta(!), du kommer dö ihop med din festman// Mannen, du har nu hamnat i Lillpolackens fälla!// "
--------------
Rimschemat gjorde dem till mina favoritrader.
adde-g Du hade okej rim, men raderna var katastrof. Alltså, det är alldeles för långa för att man ska kunna flowa med dem. Har inte sett dig så kan inte säga vad du har försämrats/förbättrats i.
Men du hade ett par sköna rader faktiskt:
--------------
"
du är så jävla dålig kommer aldrig komma till några rapp finaler// du tjänar lika lite som kines ungen gör i sina glade touch reklamer// "
--------------
Nice rimmat och därför dina skönaste rader.
Men:
--------------
"
knac k knack pollack är det nån hemma ditt lilla pollack pack// "
--------------
Är också skön. Orden placerades så skönt i den radern.
Du behöver träna på bättre rim generellt och ett bättre flyt - kortare rader.
Vote:
Lillpolacken
Wazaaaa
3 -0! thx, Chub! FORTSÄTT VOTA NU WHOA!!!! vill se motiveringar som Chub gjorde!
bra chub att du motiverar jag är ny och är öppen för kritik var inte rädda för att säga va ni tycker bara bra
frukt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppa inte, sist du uppa afro så blev den avstängd;P min o millz battle... Schösch nu o låt folket vota! ;D
Vote : Lillpolacker Motivering : överlägset bättre !
"Jestem skazany na sukces "
tackar arek!! :) 4 -0 till mig nu :)
båda hade keffa rader, o dåliga punches men polacken var den som hade minst nödrim så min vote går till polacken :) peace
haha, tack Akim! =) jag hoppas du fattar sista raden? Krematorium är där man bränner döda kroppar... Aja tack iallafall!5 -0 till mig nu :D
V; adde-g.. för han hade iallafall några "on point" rader till att dissa någon, han försökte även göra sina rader till "punchlines" jämfört med Lillpolacken, som rimmade kefft genom hela texten och hade inga vidare slående rader. Den bästa raden från polacken va väll den sista; "så hett att jag hälsar dig välkommen till mitt krematorium!" Medans; adde-g bjöd på några helt okej rader för en nybörjare. "det enda du har glömt är att det är du som är huvudnummret//" helt okej! "din chans att överleva är lika stor som att döda luft med hammare//" keff, men ett okej försök. den funkar! Du nödrimmade även lite, men du får iallafall min röst. Ni båda borde träna, ett ord som är säkert! Peace
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
ch1mera.... jag förstår dig inte riktigt här, vart hittar du nått flow i Adde G's text? inget hat men mitt flow e faktiskt bra här o ja har tightare rader, rimschema osv.... seriöst? vart hittar du nått fel i min text except att ja nt har nå bra punches förutom den sista som faktiskt e riktigt bra... kanske kunde rimmat på nått annat än dum men hallå?
Flow är inte allt. Tighta rader? Vart hittar man dem, ditt rimschema är använt av alla världens jävla lyricister på jorden så vad whinar du om? Jag gav han en röst för att han gjorde något bra utav en battle som egentligen är förjävla kass! Han hade bättre punches än vad du har.. Battle handlar om att göra det till en personlig sak, att komma på slående rader! Inte att rimma galnast eller att flowa bäst. Du kan rimma "hög/bög" och ändå få ett fett innehåll men en schysst punch, spelar ingen roll. Det är rader som spelar roll, inte rimmet eller flowet. PS: Din sista rad är inte riktigt bra, den är okej inget annat. Live with it!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
aja okey... vi säger väl så..? hur fan skulle alla kunna ha använt mitt rimschema? :S då måste dom baitat...
Nej, att använda ett rimschema kallas inte bajt.
Skit och kladda ner tråden. 5-1 till L-Polacken just nu
"Jestem skazany na sukces "
v: Lillpolacken hade bättre flow fast båda hade ju inte så himla bra dissar att komma med. Föresten Beskeen han dissade inte judarna han dissade polackerna men aja
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
6 -1! Thx Sederos! (:
tjena V; adde-g bättre rader speciellt för en nybörjare!..de som var dåligt var dem för långa raderna..blir jobbigt att läsa men om man bortser från de så var dissarna bättre än polackens..fast jag diggar polackens sista rad fast dum//krematorium förstörs lite av att dum är ett så simpelt ord..men aja bra battle
Alla jävla P12,P13,P14,P15 i denna tråden är allmänt dumma i huvet. Nästintill varenda jävel som röstat på Lillpolacken är minsann vänner med honom också.
aja lillis vann lås tråden nu :)
jag har rimmar roligt i urminnes tid enda sen Rom utförde strid..
eller kan ja säga det eller måste lillpolacken eller adde-g göra det ;/?
jag har rimmar roligt i urminnes tid enda sen Rom utförde strid..
eller är det du som e dum i huvudet ch1mera??
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
dom som röstat på mig är nt vänner, bara ch1mera som e lite dumihuvet o tkr att mitt rimschema e kasst o att alla rappare i världen har använt det... förresten, nödrimmar jag? -NÄ, det gör jag inte... det e bara du som fått för dig något idiotiskt... LÅS TRÅDEN NU NÅGON MODERATOR!!!
Har jag sagt att du nödrimmat? Ojojoj p15..
haha, lillpolacken det är mycket fel i din text. Du är fortfarande bland de sämre på whoa, överskatta inte dig själv.