Adde-g vs Mc Moe Adde-G:Detta är första batteln för mig, jag är körd//vad tur att jag möter en utvecklingstörd//jag har inte problem med de bars du skriver//det jag jag har problem med är nekrofiler//gör du det för att slippa komma for snabbt?//är det därför du gräver upp en gubbe vid namn Matt?//vilken kvinnokarl du e, du kommer aldrig få fitta//kanske med lite tur en pedofil dig hitta//Mc Moe:åt mig slakta denna kille lite lätt o snabbt//o gräva tillbax denna så kallade "matt"//för jag är varken cp skadad eller nekrofil//så fortsätt du kalla mig vad du vill!//när jag droppar mina rader då sker ett mirakel//alla som e runt mig får stånd se på maken!!//vare inte du som va me på tv som minsta kuk//fråga din brud hur min ser ut så vi kan få ett slut//först till 7!! vota på:)peace
tack så mycket 2-1 nu
Fiddy:Om hitta/Fitta är dagis rim är väl kuk/slut lika mycket dagisrim?kass motivering
hihi mcmo vvar det inte du som ville ha en fair battle och inga kompis röstningar och bandana om du tycker fitta hitta är dåligt så är kuk slut och absolut inte nekrofil vill det e ju inte ens rätt betoning på ordet plus att du baitar ju hela texten nekrofil och matt e ju mina men men första för mig så får väll lära mig från de bästa och baita andras rader