Kearl Vs. MillZ
Kearl: Kearl? Japp jag är här nu igen // Varför? för jag battlar MillZ,shit tjejen är ju ett skämt // Ajaj nu jag är inne på min 3dje rad och du kan hälsa hem // Jag sitter sitter vid skärmen och väntar på ditt svar // Hur ska du kunna svara på detta alsin dar // Mina rim är heta som en kokplatta // Är du säker på det här? du borde nog backa // Innan jag kommer hem till dig och trampar på dig som om du vore en kackerlacka //
Millz; är du helt alvarlig,och du kallar mig för ett skämt?/
det här kommer ju knappast att sluta jämt/
dina rim e varken heta,jag kallar det för skit/
dom e jue nästan sämre än vad jag tycker om politik/
jag är millz, tjejen som tar musiken före livet/
tjejen som battlar 24/7 och tar ingen förgivet/
nu ska det få ett slut, jag tar fram min butterfly/
i hope u have it fine in the blue fucking sky/´ rösta, och lägg en kommentar förts till 7, peace !
möt mig halvägs så meckar vi en
jävligt jämnt..men jag tror att kearl får min röst. även fast millz var fet så... ja
okej 1-0.. app!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I vote for Kearl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-0 fortsätt rösta, peace
Det är jättetråkigt. Ni gör ju knappt någonting! När man battlar så skall man skryta på roliga sätt, dissa varandra på roliga sätt, dra skämt och punchar, och trixa med orden, m.m. Man kan inte bara slörappa lite i största allmänhet. Här kommer bara lite slappa metaforer om att Kearls rim är heta som en kokplatta och att han skall stampa på millz som en kackerlacka, och millz lägger lite slappa dissar om att Kearls rim skulle vara tråkigare än politik och att hon ska avsluta battlen med butterfly... Det är inte mycket att hänga i julgranen. Kearl: Rimma inte på ett och samma ord i TRE rader. Antingen två eller fyra. Och du måste tighta till raderna. Du får sällan till något flow och din sista rad är alldeles för lång. Jag vet att du kan prestera bättre än så här. Jag tycker att Kearl har aningens bättre rader och rim, men att hans teknik är mycket sämre. Därför ger jag rösten till MillZ. V: MillZ.
Cassandria,tack för kritiken, ska försöka arbeta mig uppåt, 2-2
MillZ Ägde gö Kearl Upp och ner ! Vote: MillZ
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
MillZ, lol... det här va sämre än mina sämsta battles, seriöst? ni dissar ju inte varandra precis? eller ens försöker känns det som, iallfall inet kearl... flippa nt ur nu, peace
Take every day like it is your last day of your life...
2-4,Lillpolacken P15, rösta eller stick,istället för att bara lägga onödiga kommentarer utan att änns rösta!
pz.
kearl är inte bra :O
JAG RÖSTADE JU!!! du fick ju min?
Take every day like it is your last day of your life...
ahasorry i sånnafall, men du skrev inteVote eller nått, menmen pz, 2-5
UPP!
2-6 pz!
UPP!
AFF-IrmatiC P14 haha vilken tönt.. upp
kom igen rösta nån/några ,så battlen avgörs
2-7, vinst för mig då ,!