I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-07-28 20:41

Jeppizh vs Kearl

Jeppizh

Nånstop droppar jag det jag vill säga och "Kearl" du kommer aldrig att vinna ///
Shit nu ligger du på tunn is, för jag dissar som inget hänt för ja skiter i ///
Du e keff! du e slut mannen ///
Okej på botten kommer du alltid stå ///
på 3 olika språk kommer ja ta dig bakifrån ///
"jebem ti mater" ///
Ni hör, jag tar honom va som än händer, du e slut, din sharmota ///
Jag är snäll nu, jag ger dig ett råd, lägg pennan på hyllan och tagga härifrån din jävla hora ///

Kearl
vaa? är detta ett skämt, jag menar ta mig bakifrån, mannen är du gay? //
Ligger jag på tunn is? mannen du har redan skjunkit ner, så trist för dig, mannen du kan aldrig battla mer //
För du vet att jag tar rappen på topp som Mount everest //
Som jag sa du sjunker så hårt att du behöver flytväst //
Vadå pennan på hyllan? jag skriver på datorn //
3 olika språk? lär dig svenska först, ärligt talat mannen du borde söka tröst //
Är jag keff? mannen du är keffare, för jag tar dig enkelt, jag är mer efektfullare //
Shit, råkade jag slå ut dina framtänder, Ja shit, att battla mig det börjar fan bli trendigt //

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-28 20:41
först till 5 vinner
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-28 21:28
kearl sög kuk, han andra va galet tung! vote: jeppizh

2007-07-28 21:28
haha cp samme

2007-07-29 02:59

2007-07-29 12:01
lägg upp det bättre, ni gör egentligen typ 16 bars var här?

Ligger jag på tunn is? mannen du har redan skjunkit ner, så trist för dig, mannen du kan aldrig battla mer //

ska egentligen vara:

Ligger jag på tunn is? mannen du har redan sjunkit ner//
så trist för dig, mannen du kan aldrig battla mer//

ni fattar men jag votar iallafall på Kearl.

Take every day like it is your last day of your life...

2007-07-29 13:05
tack tack! upp

2007-07-29 13:16
Håller med Lillpolacken i allt.

Er struktur är missvisande, och Kearl var bättre - då hans rim var fantasifullare och mer genomarbetade.

V: Kearl.

2007-07-29 13:19

tackar!

2007-07-29 16:38
haha alla pratar bull, kearl vet ingenting

2007-07-29 19:42
Cassandria F19

Du vet inte vad du pratar om, i en battle handlar inte allt om rim osv.. Det är flowet liksom som talar språket... Kanske ordblind?

shu

2007-07-29 19:47
hahaha. Kearlz tare enkelt som fan ^_^
/Shadow

2007-07-29 21:19
Okej på botten kommer du alltid stå ///
på 3 olika språk kommer ja ta dig bakifrån ///
"jebem ti mater" ///
Ni hör, jag tar honom va som än händer, du e slut, din sharmota ///

Känner jag igen ? :O elr jag vet inte jag..

vote jeppizh iaf , one !
myspace.com/herrolsson026

2007-07-29 21:22
4-2

2007-07-30 00:44
"Du vet inte vad du pratar om, i en battle handlar inte allt om rim osv.. "

Det vet jag mycket väl. Men varken ditt eller Kearls flyt är särskilt mycket att orda om; och framförallt är inte den ene av er bättre än den andre. Ni har typ samma flyt i era texter.

Den enda stora skillnaden mellan er tycker jag är att Kearl är (som jag redan skrivit) fantasifullare och rimmar bättre. Därför röstade jag på honom.

2007-07-30 01:49
upp, försten till 5 som sagt

2007-07-30 01:52

Ja du Diggade Ingen av dom egentligen haha:)... Men eftersom man måste slänga en röst på någon så blir det.. Jeppizh Tyckte hans var tyngre . men du måste skriva dina rader lite mer nogrant mannen Då blire fetare;).... Peace!

SunShine Reggae!.

2007-07-30 01:55
vote : kearl
varför? jeppizh rimmade knappt.. piiz

2007-07-30 01:59
okej.. 5-3 jag vann, lås tråden tack

2007-07-30 02:05
ojdå sweety_90 = kompis vote! to bad