Suspect vs Lillpolacken
Lade inte ner tid på min alls nästan ! :) Behövs inte!Suspect- börjar: Killen tror han är bra, vänta! vem fan är lillpolacken? Jo, han som kommer bli lämnad, spöad mitt i natten När mitt namn står i rubriken, behöver ingen läsa skiten Så hur skulle du vinna över mig? Käften jävla vider! Jag läste din text, Ska den är snubben jävlas med mig? Jag skulle inte ens kommentera din text för en miljard Skriv R.I.P i tråden för den här snubben blir dödad idag Mina rader är som din tjej & din mamma i sängen, sköna & bra!Lillpolacken svarar: Om du vill veta det första, så är jag bra// Grabben här blir du inte tröstad, här åker ditt jävla hövve av!// Spöad mitt i natten? Ska du sova nu så här klockan elva?// Hör upp alla: den här killen tar timvis en femma!// Ditt namn står i rubriken, klart som fan folk inte kan läsa bullet du skriver// jag strimlar din kuk i småskiver, doppar dig i ett dass o sedan kommer skiten// Afan att jag jävlas med dig, o nej jag blir inte dödad ikväll// du snackar om sex me min tjej, en sak; du kan inte få stånd, erkänn!//
www.myspace.com/suspectrap
Försten till 7!! Rösta o motivera!
Take every day like it is your last day of your life...
ja kan inte bestämma mig asså, båda hade grymma texter :)
haha chea :)
haha mgg, du måste bestämma dig, han har ju inte ens dubbelrim :D
lillpolacken du försökte försvara min text det diggar ja hehe men di debnna battle vara jämt men suspect hade lite bättre o finare rader o finare rim du knäcker dig själv lite på vissa ställen så min woot gör till suspect även att inget hade nån speviellt het rad så får han det för rimmen och sitt sätt att lägga det på peeeejs
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
ja iofs :p väljer suspect men lilpolacken hade sköna rader han me, men tyvärr inga dubbel rim, synd där
haha chea :)
2 -0 Tackar :D
pallaaaaaa...
Min röst går till Suspect! Eftersom att han helt enkelt är en bra lyricist och att Lillpolacken inte riktigt har vad som krävs... Suspect la softa rim och hade ett bra flow på hela vägen. Lillpolacken hade inte sköna rader eller flow, men träna på så blir det bra.
"du snackar om sex me min tjej, en sak; du kan inte få stånd, erkänn!// " Det där kändes lite som en självdiss eller diss till din tjej, låter som att hon är ful eller något sånt.
Wazaaaa
Haha, Tack Chub! Holla om du släpper nått ! :D 3 - 0
omg ingen fattar min sista rad... -.- fan va jobbigt... :/
jag har ingen tjej, mongos! xD glömde tillägga det :P därför han nt får stånd, men aja ^^
Okej, det förändrar faktist saken, men om man inte visste så var det en självdiss, men iallafall, fortsätt skriva och förbättras.
Wazaaaa
de hjälper inte lillpolqacken :)
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
:(:( segt...
V: Suspect för tyvärr lillpolacken men du blev rumpknullad i den här battle'n tråkigt att se men, fan sånt händer alla nån gång ;) keep it up
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
hahaha 4-0 nu :/ xD fan , ja vill nt bli nollad -.-
Tack! "OM JAG E SÅ KEFF BATTLA MIG DÅ DIN TÖNT!!!"
seriöst, asså, ja vill nt starta bråk men du provocera mig... jag missade 2 saker som pajja hela min battle... så kan det gå,, låt folket vota nu o k*ften...
VOTE : SUSPETC VAFAN, SJÄLVKLART!!! hans raer var ju näst in till en dynghög som alridig fick luft på 1800-talets pungdrivstartare med libngon katt och soda ben me jon hög docka med jens armar och en koks livi en mppe som inte startar när han kissar å sig i båten påväg till jönköping med 45 händer i skatten i norsborgs kattastrofer och en smälfet katt me jucei dricka o en skattmas och en dakotor i en hjärnkruka med dragoner så att de inte kan finnas!!! (vafan) ajja HAHAHA
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Hans = lillesnoppen
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
lol vad är det för snubbar du battlar suspect, kommenterar inte battlen, men du får gärna battla mot mig, holla om du vill, hade vart lite roligt! pejs
2 PJÄSER
jag ger upp, jag skrev helt fel, jag skiter i denna battlen.. du vinner me 7-0 suspect... o alla e så sjukt omogna här, riktiga töntar, sånna som er hatar jag, alla har vi vart dåliga någon gång eller?! alla e inte e olika, whoa e inte bara till för bra, eller hur? man blir ju bättre o bättre, träning ger färdighet! och jag behöver mer träning... Zlick, 21 år gammal, lika dum fortfarande.. robszter verkar ju sjukt mogen... wo: suspect 7 - 0 lillpolacken
Du får ursäkta! jag hade just vaknat och ville bara hetsa suspect lite, självklart du är bara 15år och kommer säkert bli grym! sant alla har vi vart nya, kul att du fattar det! och inte tror att du är bäst, respekt för det, keep it up! och fråga gärna mig om du undrar nått inom battle peace!
2 PJÄSER
V. Suspect hans dissar var råare än lillpolackens och suspect hade multis så det ger ju lite + och lillpolackens flow var inte så perfekt :P
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
Sederos: Nu var du väl ändå lite ignorant? Lillpolacken har redan gjort walkover på grund av att folk verkar tagit för fakta att Lillpolacken har sysslat med det här i 500 år. Men han är ju ganska ny och lär sig, vilket alla ser förbi. Rösta inte mer nu. "wo: suspect 7 - 0 lillpolacken "
Wazaaaa
Ingen är särskilt bra. Några sofistikerade "multis" var det inte frågan om, och inte heller några punchar eller fyndigheter. Lillpolacken hade nog den bästa dissen med klockan elva, men suspect vinner nog ändå knappt för att han har tightare rader. (eller alltså, jag behöver ju inte rösta, jag ville bara ge respons i efterhand) Suspect: Du har bra teknik, men du skriver ingenting roligt. Försök få till några liknelser, några ordvitsar, några fyndigheter. Lillpolacken: Du blir bättre. Så håll ut, och träna. Den här battlen var inte alls så enkelriktad som rösterna ger sken av. Var noga med att inte slarva med raderna, utan försök få dem lika långa. Det där med att strimla kuken i småskiver blev visserligen lite töntigt, men det är bra att du försöker göra något kreativt.
thx for tipsen cassandria och stöttningen chub! jag satsar på att bli duktig så man sätter respekt i sveriges folk nån gång! vill visa att jag faktiskt kan något.. så jag kmr forsätta Zlickz, och låt denna tråden dö nu för Suspect har vunnit på WO me 7-0! grattis! PEACE på alla! :D
Tack alla! Zlick Vågar mej nog inte på dej haha.