Beskeen VS Klockan12 BeskeenDin text kommer inte att diggas som ogrävda groparnu blev du rädd och håller tätt som otäta fogarför du är lika tight som gamla gummor med inkontinensoch den rödatråden i min text kommer va att du är inkompetentdu tillhör de mindre smarta som skriver hiphop där rimmen saknasdet är ju lika dumt som att skicka plogbilar till vintergatan!Mina bars dödar så du får jobba med deadlinesJag är fett tight medans du har fler torskar än Red lightoch du ger inget mot-stånd,förutom i bögporrscenerändå startar ett du ett skriftligt krig men dör som fredenatt du är tung och känner"folk" är felkunskapför de ända kontakter du har är dom till elutag Klockan12Då jag lätt dräper och låter liken kastas i bäckenså får ditt sketna jävla crew jämt fraktas i celler,eller att jag har på mej värsta masken på fejsetmed galler för käften, och fastspänd med bältenmorrandes, iklädd den mest tajtaste sweatshirt... kort sagt, ungefär som för Hannibal LectorOavsett så får du tasken i käften - tills du låtersom polacker och tjeckier med danska accenter!Så, du får ett jack uppi häcken...med ditt senaste inköp av Bo Kaspers OrkesterPallar inte mera, bara satt du fattar, det räcker..... men Oops! Nära ögat som cumshots, ditt äckelBattlen var oberoende.Först till 7 röster - som vanligt.
sköna rader av båda men voten får beesken