Lillpolacken vs LL CJ
LL CJ, jag har nu utmanat dig, och redan nu tror du att du kommer krossa mig// Men, jag ska berätta en sak som du gör varje dag// du är rena rama pesten, du knullar med din morsa, äckliga incesten// det är ingen vacker scen, du är ett skämt på två ben// Eller vänta din msn e nonting med badboy2, killen, du kanske inte har någon dick då?// Det låter jävligt G, (haha), mer troligt att du är en wannabe!// Jag sticker nu o tar mig en piss medans jag väntar på att du och din affrofriss , kom nu med någon misslyckad diss !// Detta är min första battle och kom med god kritik, kom med tips vad jag kan förbättra. Både jag o LL CJ kör vår första battle! Over & out!
Lillpolacken du ski inte dissa mitt logga bild visst jag har afrokrull//
Men den enda anledningen jag har det e för din mammas skull
- shit asså du ska se hon i sängen hon e vad man kallar ett riktigt knull // du säger att jag e wannabe och dissar mitt msn namn -det var som fan //
men jag e mer gangsta en dig för jag e neger o du e whiteboi dom hetre JAN//
-ohh broshan fan vad du e gangster//
hörde att du köpt oregano av en trurk och de värsta av allt du gick på det när han sa att de var de bästa kanrket//
ojoj manen du har mycket att lära innan du ställer dig upp mot en äkta O.G//
klart jag vet att jag vinner detta battel du kommer bli so ledsen slutar med rappen och bli EMO o plocka dit LIV//
du säger till mig att jag inte har en KUK ärligt talat har du inte lärt dig nå i skolan -helt sjukt//
jag har jamicakanskt blod i kroppen o jag hoppas du har hört talas om en BIG BAMBU//
WHATEVER I`M GOING EASY ON YA du var ju änd rätt schysst//
Men bara så att du vet din pappa e min sla din mamma e min bitch//
som sagt var vi bödda e nybörjare på sånt här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj ska stå din pappa e min slav
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MOTIVERA DIN RÖST!!!
Take every day like it is your last day of your life...
Först till 7 är det ! VOTA!!! MOTIVERA OCKSÅ!! VOTa!!!
ni båda har mycket att förbättra tills det blir en bra battle:
börja med att försök att skriva någorlunda jämna bars eller dela upp texten så att rimmen hamnar i slutet på raden ..det blir ett bättre flyt och lättare att läsa
sen behöver ni utveckla rimmen lite
istället för att köra: tillexempel: jag kan knäcka miffon lalalalalalalaaaalalalalalalalalalaaaaaaaaa du kan inte se siffror
kan ni köra : kan knäcka miffon lalalalalalalalalala läcka siffror ..mer avancerat
sen är det roligt att se lite roliga ordlekar, fyndiga liknelser och kanske lite rim med fler än 2 vokaler ;)
sen försök att tänka på att ni bestämmer hu många bars ni ska köra så båda texterna blir någorlunda jämn långa ..blir lättare att jämföra och rösta då
Men när jag tittar på era texter så tycker jag att LL CJ gjorde det bättre
så Vote LL CJ
---------Reklamplats---------
0 - 1 till LL CJ nu då. VOTA VIDARE FOLKET!!! MOTIVERA ERA VOTES!!
VOTA DÅ!!!!
Producent
2007-07-13 16:53
Asså lillpolacken varför la du inte lika dana som mot mig alltså tänk igenom hehe då hade du krossat nyllet på han.. För han hade totalt för långa bars och hade ingen feeling i rimmen och det hade inte du heller denna gång:/ tyvärr men aah övervägande så tycker jag att Polacken vann V.POlacken
Flyger fritt, landar platt
Tack! :D utjämnat och 1-1 igen! :)RÖSTA NU WHOA!!! KOMIGEN!!
Motivera ditt svara också tack? :S
Helt enkelt bättre, roligare rader. Ingen av er är ens bra, ni borde msn-battle istället för att lägga up sådan här skit, tyvärr. Kolla in bra battles och försök lära er hur man skriver en bra battle, lär er principerna så kommer ni bli bättre.
jaha... ok :P jag fattar, tack för tipsen =) o din motivering! Ta det Chill ;) 1-3 till LL CJ nu då
Tack för den! 2-3 bara nu :) ganska jämnt detta! Vota på folket! Först till 7 som gäller!
fan det går ju bra det här
LL CJ Hade bättre rader fast dom kunde ha varit bättre. Håller med att den här beatlen inte alls var bra men LL CJ hade dom bästa barsen. Har ju sett dig skriva fett i min studio så jag vet att du kan bättre. Så ja tycker att LL CJ vann! min röst går till han! peace
2-4 till LL CJ nu då! esch :P
LL CJ´s rader tyckte jag var bättre än dina lillpolacken , tycker inte igentlien någon battle text imponerade stort , men eftersom jag nu har läst så är LL CJ snäppet vassare , VOTE: LL CJ
4:20 KANRK
V: LL CJ han hade råare dissar än lilpolacken Men om jag ska vara ärlig så sög båda två skit hårt :)
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
2-6 till LL CJ ! erkänner att hans dissar var bättre men jag vet inte om jag greppar rimmen rätt, dock är det bara på skoj och jag går med på både vinst och förlust, spelar ingen, roll det är ju bara på skoj :)
Asså båda ni behöver träning.. Men Lillpolacken hade mer flow o några skönare rim. LL CJ vad rakt på sak o rå som faen, men gillade ändå PL'ns mer.. V: Lillpolacken
fab en vote till så vinner man
3-6 till LL CJ , yes :D haha komigen whoa vota på mig mer ;) haha
Jag håller med ChoTikZ !!
I know everything about you
BESKEEEN det var ju bra gjort att ta ett exempel från någon du har battlat mot. dina tips ska ju komma från dig, ta inte lärdom av någon för att sedan dela ut den som om det vore du som har tänkt ut idén, Ganska pinsamt måste jag säga!
4-6 till LL CJ nu då, ja tar ikapp! :)
yezzzzz
TACK! :D bara 5-6 till LL CJ nu! komigen folket vota vidare på mig! :D
Vote ll cj skönare kille helt enkelt :) mycke kan dock bli bättre men jag ska inte snacka ;P
Get jiggy with it !
Aja LL CJ vann, men denna sista var såg mer ut som en kompisvote! :S
ähh va fan jämn battel de här bra lillpolcken du e ju lika bra som mig van bara med 2 votes
sant, tack för en god match iallafall! ;D PÄÄÄÄYZ! :D
vi tar en ny battel i framtiden hoppas jah
jaja ;Pl lätt
yezz i did