TNS vs. Leonelli (8 bars ENG)
TNS:
ey yo Jon the third , TNS is here so you betta' run you nerd
my shit is the bomb, blao, no that wasn't my gun you heard
you fuckin' envy me , you've got all my songs in your mp3
you are twentythree , I'm eighteen but I'm gon' spank this G
your shit makes me vomit , you love me and my dick you are on it
naaaah man, you are an excellent rapper, bitch I was ironic
you are the worst so rehearse and after that you can try again
you know my words is killin', and now you gonna' die my friend
Leonelli: How can you diss me - personality wise
When you don´t now me - I ain´t fuckin´ with guys
Like you - with bombs wacker than wack
put up a war - bringin´ your own corpsack?
it sounds insaine - there´ll be nothin left to see
I´m a hiroshima reign - so you better guard your frame hi hi
when you´r so lame - why don´t you imitate saddam hussain
copyin´your name - to bring more than one head to this game
Inte allt för seriöst av någon men rösta på - först till 7 - aiit!
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
fet asså gillar slutet som fan på TNS
you are the worst so rehearse and after that you can try again
you know my words is killin', and now you gonna' die my friend
men båda var grymma men min vote går till
TNS
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
TNS takes the lead 1-0 bring it on! :)
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
magnatic P1 Tackar tackar.. Kul att du skrev några rader med.. =)
TNS får rösten.... längre och bättre rader o rhymes =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
omg :) 2-0 till TNS hur ska detta sluta ;D tack för att du rösta Short-Time
hehe såg nu att jag borde reserverat mig mot felstavningar :P men who cares!? know stavas inte now - och det visste jag faktiskt - tack för att du påpekar leen :)
Short-Time, det tackar vi för.. Tack tack hehe =)
haha grymt slut TNS ..en röst från majj ti TNS
3-0 till TNS fortsätt rösta :)
Snuskiga-apan P14 Vi tackar även dej hehe! Kom igen nu folks, keep on votin'
TNS får rösten vet inte hur jag ska förklara men båda var bra men TNS får rösten men TNS varför skriva rimmen?:P vi ser ^^
Lil_c_ Hehe du kanske ser men vissa ser inte serru ;)
ey yo Jon the third , TNS is here so you betta' run you nerd
my shit is the bomb, blao, no that wasn't my gun you heard Den där hade kanske vissa p13 läst såhär
ey yo Jon the third, TNS is here so you betta' run you nerd
my shit is the bomb, blao, no that wasn't my gun you heard Hehe jag tror att du förstår vart jag försöker komma.. tack för rösten iaf ;)4-0 TNS
båda va sköna men Tns hade skönare rader så min vote går till han ;) peacee
Linköping - Där idéer blir verklighet
leonelli, jag gillar dina fyra första, hade du hållt den klassen rakt igenom hade det nog vägt över till dig...Men nu höll TNS en jämnare nivå och avslutar med fyra riktiga killers, conclusion: Vote Tommy
alltså det verkar vara få som fattar mitt slut asså :) jag gillar slutet bäst själv men ingen som nämner nått :) kanske det här hjälper!? it sounds insaine - there´ll be nothin left to see I´m a hiroshima reign - so you better guard your frame hi hi when you´r so lame - why don´t you imitate saddam hussain copyin´your name - to bring more than one head to this game äre så svårt att fatta att jag snackar om att han borde skaffa dubbelgångare :) jag tyckte jag var asfyndig - haha 6-0 till TNS iaf - bra bubben - en till så är det klirrat!
leo, jag vet inte vad du menar med "hiroshima reign", det kanske sabbar lite. sen "frame hihi"...att lägga på sånna skratt/uttryck/läten efter ord och meningar funkar i låtar men ser dåligt ut på papper = i keystyle tycker jag iaf :). Hela fyra sista e fyndiga, men för invecklade och inte så jätteslående i min IQ-befriade hjärna ;) fattade inte det där med dubbelgångaren förrän du förklarade nyss, och nu verkar det ju fyndigt som fan o självklart, fattar inte hur jag missade det... men det e första bedömningen som räknas :P aja nu skrev jag en halv novell här, men hoppas jag inte tråkat ut er. puss
btw shorttime, jag skrattade som fan åt din motivering "tns längre rader" :D Längden e inte alltid avgörande, även om tjejerna gett dig det intrycket ;)
haha - världen sämsta fotnot - tack thoren för att du fick mig att läsa skiten igen DET SKA VARA HAROSHIMA RAIN - inget jävla reign vart fan fick jag det ifrån!? aja skitsamma - skiten är istorsett avgjord redan så det är väl bara att hämta nya tag! :)
Rätt bull faktist. Jag kastar min röst åt Leonellis håll.
whoopzidoo
tack för din röst Felici-JAH :) 6-1 6 röster till så - haha ;D rösta nu gott folk
Tack för alla röster då... En till så kan detta bli avgjort hehe6-1 TNS
Grattis TNS - 7-1 - säker vinst! :D Hoppas vi möts igen :P
Tackar 12Werty och tackar Leonelli för en god match! =)