KingB vs KinG-PhiL KingBjag får battla kungen av tidelag//king-phil den enda ''kungen'' som knullat ett manligt fotbollslag//du har inget liv, sitter vid datorn och äter pizza//kallar dig för kung fast din kuk är en fitta//men herregud, vad är det du knullar?//chokladbollar skohorn och ett tiotal punchrullar//du är en del i mitt spel, en simpel jävla schackpjäs//trodde du skulle komma nånstans, men du fastnade halvvägs//du behöver uppslagsböcker för att föröka dig, men du lyckas ändå göra fel//att du inte har en kuk kanske förklarar en del//KinG-PhiLVarför kallar du dig kung, du ser mer ut som en queenJag ingen kuk men mer pung än dig, och mer fitta än charlie sheenJag knullar maträtter, vad kan jag säga, din mamma är fetishJag sätter på henne så det skvätter, jag vinner detta, lättishDu försökte komma någonstans, men fick inte ens startaDu kan inte rappa, men din skeppakrans, du kan inte ens prataSnälla släpp inte några låtar, det är ett bra tips, tro migDu får Tupac att börja gråta, innuti grave, så snälla, oh nej!Du kommer från Eskilstuna, samma ställe som Anton och AffeDu kommer aldrig få bärs o brudar, så sug kukar, och håll klaffen!Först till 7! =)Pz!
Det var ganska jämt men jag tyckte att King-B var snäppet bättre.Vote: King-B!