Antikrist vs Gustavus
Antikrist:Shit, killen söker battle, han måste vara hög/Men du kan skita i teknik, du kan ju multirimma på bög/Är det nåt problem med dig mannen? Din stil stör mig/Blir dissad av brudar innan du hinner säga hej/Men vill du verka mindre wigga ska jag ge dig ett tips/Dude, stop droolin' over here, just pull in your lips/Verkar som du rappar för att tjäna in till ditt bröd/Jag flamberar maten din, sprutar eld upp i din röv/Så fatta, den här texten är ett stort jävla hån/Men du kan få bli min gimp, I'm the king, you'se a pawn/Gustavus:okej min stil stör dig, hur då mannen har du äns hört mighört lr sett mig du får det att låta som du känner migoch att du sprutar eld i min röv är väl inge håninte sanning men när jag fick din mamma på låndet vare inge hån lr lögn ren sanningså jag knullar henne medans min tv e på lagningatt jag e hög för ja söker battle e fel mannenlr kanske ska jag säga kvina så du förstår mig min vänfuck ja tar i med allt du är ju bara en tönt som söker hypekallar dig rappare när du inte äns är i närheten av tajtFörst till 7 votes, rösta på nu gott folk
V: Gustavushan hade bättre dissar tycker jagdock inga "wooow" dissar men, ahsnäppet bättre än AntikristPeace
Tackar The_SoLution. Det gällde inte precis att ta i :) Mest för skojs skull.