Fyfan vad tråkig battle. Inga p-lines eller något bra. Ni behöver öva.Nödrim, jag delar ut nya som en poker-dealer - Sounds like a självdiss to me... Ditt rimföråd är litet som komprimerade rar-filer - Dåligt försök till punchline, tråkig liknelse...Jag skrev inga punches och din text luktade illa - En battle SKA vara proppfull av punchlines så jag fattar inte den här?Jag smyger upp bakom ryggen, håller kniven i handen Hoppar sen framför dig, kastar kniven och slår ut den snea tanden - Varför blandar du in en kniv? När den enda inte har nåt att göra med slutet av raden i allafall? Du kunde lika gärna skrivit knogjärn eller nåt liknande, då hade det sett bättre ut. Ni båda borde öva på liknelser, ordskämt n' stuff like that. Sen efter det så kan ni försöka flerstavsrimma och dubbelrimma. Nej usch, riktigt tråkigt. Votar inte i denna eftersom att båda var lika dåliga. Så hjalle, när du har utvecklats så kan du be mig kolla in dina battles igen, annars är jag inte intresserad. Träna mkt, mkt, mkt mer.