joex vs rallykingen joex:dags att vändas ut&in och bli barnmatad nu rallekingenjag snor din föda och leverar istället tight rallyjiddervänder på dig som en sköldpadda på strandendu är tvärtom som en matkällare på vinden mitt i vinternför vinden blåser inte din väg idagdu ber om nåd men gräver ändå din egen gravlägg tighta rader på mig nu, och visa att du levermen hund du är outbildad och har aldrig hört om skrumpleverdet var 8 rader som borde räckt till, men ja droppar en sistadin tur att svara, fast jag vet du egentligen inte vill Rallekingen:jag är snäll idag så, du ska få en bild på min rövhar du inte insett att du är wack och helt jävla tondövDu battlar mot ralle och du kan kalla det massmordetför jag knäcker dig redan efter första ordetjoex du rappar som en senil gammal tösdu tror att du e grym, men mot mig är du chanslösjag tycker du ska lägga micken på hyllan o dra härifråndu kanske tycker det är fel men jag har gett dig ett gott rådBANG BOOM kolla på denna svingendu har bliv knäckt av en 12åring som kallar sig RALLEKINGENFörst till 7. Rösta nu whoa