Anton compton vs Ante ( dirty norr )
Del 1
Ante :
Ante droppar in o smeker dig i battlen som en hora I´am allways the winner , så det blir du som kommer förloraFan man du är pinsam med dina freestylesja tare chill , o drycker pennan in your eyesfan anton hoppas du inte sitter o baitar på whoadin rap funkar inte som en bebis o en toa , din flickvän har en mus o ja har en boa
Anton Compton :
ante , du ser ut som en kamelo på onsdagsförmiddan spräcker jag din bakdeljag kan kacka på dej , även efter sex radero köpa metspön på arabiska ambasaden ;P o sen ska jag fiska upp nått ur din bakeftersom du är lika gammal som min mormors kvinnosaknu är min battle omgång slutnu kan du gå o hångla med pontus andersson-knut
Del 2
Yao yao del 2 , ja tar denna battlen till en ny nivå drar för ridån , o klipper av dig Stortånde här är fett , lägger alla rhymes på Rätt sättkäkar dig till middag o emma som efterrättnär jag är klar med emma så har hon dubbelt så stor blygläppsäger som jakan du är old-school och Köp dig en käppsen kan du åka på skiten till Blåkulla så stannar ja hör med din flickvän o råknulla
Nu äre min tur o äga dig i rond tvåo jag kan spöa ner dig med ett av mina skäggstrånoch sen om du vill kan du slicka min sädo om du känner dej ensam bjud in ditt släktträd ;Dimorgon kan vi gå o köpa lite bacon chips'sen stryper vi jakan med hjälp av en slipsmen nyu har jag blåst dej precis som ett munspelo sen kan jag kacka på en vitings kanel (ooooh
Del 3
ja blandar in din brud , ta inte illa uppjag är iaf inte otrogen , din fuckin ungtuppprupp , så låter det när du reccar din musikdu ser ut som ett lik , Vill du höra lite logikja vinner lätt som fan , lägg in dig på närmaste Pyskklinikditt blockmongo ja möblera om ditt fula fejs ,anton compton du åker ut i del 3 Hej svejs
rond tre , jag är fett lee // kommer in på centrumkiosken skriker shoo bre // nej jag bara skojja , ante bor i en kojja //o härmar mej på allt precis som en papegoja //sluta ta alla rim från kjells rimlexikon// ja kommer knulla dej hårt precis som en geyikon//sista raderna kvar , så skaffa dej egen stil //bara för att jag är gangsta o skriker lönneberga bil //
upp suckers ;D
Whoa och Toa rimmar INTE!!!!!! När ska folk lära sig att uttala Whoa rätt?
ett rim är när två eller fler ord har liknande uttal i slutet om det är manligt/kvinnligt/löpande rim eller i mitten av ett ord när det är en assonans.det har ingenting med stavelse att göra.