Matadoren Vs King-B (Rond 3)
King-B:
HAHA! matadoren vill ha stryk en gång till// du har redan fått stryk o jag har fan bara stått still// du är så populär så du blir misshandlad av hela staden// för det är sant, alla hatar dig mer än skolmaten// än en gång ska jag slakta bögen från gävle// trots allt är det du o inte dina rim som är fetast i hela världen// matadoren verkar ju fan älska tortyr// jag är inte klar än men du sitter redan o spyr// du vet att du är körd så du vill slicka min anal// tycker inte synd om dig men detta måste kännas fatalt// vart du än går blir du kallad terrorist// det är inte sant för det kallas massuchist//
Matadoren:
Ja det är sant att jag fått stryk två gånger i rad// Men alla tjejerna svimmar när du tar av dejj kläderna för bad// Jag blir misshandlad av hela staden, men är fortfarande i livet// tar det där extra klivet och säger: Skratta bäst som skrattar sist// För du kommer bli en full billist, med 100 % i risk att ta den långa vägen// Det är den långa färden där jag är kung och du är mín undersåte som jag kallar ''Rull''// Ja jag snackar om mitt land kallat helvetet// Där jag våldtar din Brud och slår henne med bältet// När jag töjjer ut din mage är det större än 10-manna tältet// Det är sant att du är kungen men det är jag som är soldaten som krigar i fältet//
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|