Seban vs Tulleman 10rader
Seban:Jag börjar om på nytt och jag slaktar såna här dagisrappare/
Ska du kalla mig ful när du är en äggs tvilling med barba pappa/
Ha skulle detta va en tävling skulle du åka ut som en lantbrukare/
Ska vi snacka om mig? Jag suger upp rappare som en dammsugare/
Haha ville du döda mig? men va fan jag lovar det blir du som lider/
För du får inte ens poäng för att du kan kalla dig själv för efterbliven/
Tulleman jag såg en dokumentär om dig den handlade om inavel/
Sätt på dig en propeller på din rygg o vi har karlsson på taket/
Tulleman ditt namn e från när din pojkvän kalla dig artist/
Dina jävla rader är nog lika diskreta som en japansk terrorist/_______________________________________________________Tulleman:först och främst ska jag säga att pappa och rappare inte rimmar/jag slaktar en snackare och jag lovar jag tappar inte viljan/om jag är en lantbrukare är du potatisen jag begraver under jorden/tänker inte dissa dig för manshora typ så som dina kunder gjorde/jag har inte hotat om att döda dig eller har du ett sjätte sinne?/visst jag är inavel, men du raggar ju på din syster, hälften inne/men att dissa en karaktär ifrån din favoritfilm var jävligt osmart/det här e provsmak, jag lovar det kommer fort som en gokart/grabben, du hinner inte blunda innan du är krossad i dissen/ja jag droppade shittet o plockade vinsten men hoppas på inget/RÖSTA
RÖSTA
Ska vi snacka om mig? Jag suger upp rappare som en dammsugare/Dissar sig själv?Tulleman hade finare flyttVote; Tulleman
Seban, jag hittar fan inget sammanhang i din text och inget flow finner jag heller.Tulleman var inte mkt bättre fast svarade bra på vissa av sebbans dissar.V: Tulleman