I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vixo VS VHellgren

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2007-03-03 03:19

Vixo VS VHellgren

Vixo:

Oke ditt jävla kalle anka spratt du ger ju mej fan snus skratt och fnatt ska hoppa på dej slå dej tills du blir platt och drar in i ditt hem och tar ditt skatt//
Nu blir jag lite snurig i kolan Ut här i från mannen du kan inte skåla sluta snåla//
På all dricka när vixo tha pingvin flippar det tror jag att ingen skippar ser en tjej tänker hon ska jag slicka!//Kommer inn på hotel rummet fulla som vin hurru tjejen du tog väl med litte vin nu kommer jag och tar dej så lägger jag till ett flin ser dej öppna dörren nyfycket nu kommer jag som en stritsmaskin!//
Sjuter dej så Det säger "BAM BAM BAM BAM! " hör dej säga när du blev träffad "Ohh damn"
Ingen fara jag vet att du är harmlöst som ett littet lamm kommer med dej till en box till hamn säger till kapten bort med den whoas skam//
Jag ger ett hån skratt och vinkar adjö! hej då lill killen du är ju fan helt förstörd hoppas du dör ingen förstår sej på nån som är så jävla störd din jävla mother fucking nörd se till att jag blir hörd!det är jag som är folkets räddare i nöd!//
Ser dej på ett littet kort i Alaska hoppas du har rammlat i blaskan när dom får up dej så är du väl frysen aska häller en varm flaska! nu blir du av eskimår daskad//
Kom igen Whoa ge mej kretik! Vem fan vill ha en sån här wanna be rapp freak!



VHellgren:

Okey vixo du ville dissa mig men du blir överkörd,
helt förstörd, din lilla feta nörd du får lida en
plågsam död//
Du är undernärd, lever i din egen värld, bara
till besvär, ut ur min atmosfär!//
Du ställer dig upp och battlar mot eliten
men efter några rader så sitter du i skiten,
stackars liten, du måste vara utsliten, ett tips till
nästa gång, ta det lite lugnt med spriten!//
Du är rund i formen som en krocketboll, vem är du å
kalla mig för kalle anka? din jävla pockémon!//
Du kallar mig för snål men det var en jävla miss,
för jag tänker fan inte spara på förnedringen i denna diss//
Du kliver in och battlar i fel terräng, dina rader
flyter lika bra som din feta mamma i en simbassäng//
Och är du säker på att du ville bli hörd på detta sätt?
för jag kan inte hitta ett ord som du stavat rätt//
Hur jävla hög va du när du skrev din text egentligen?
det går från kalle anka till alaska du bör nog söka
hjälp min vän//



Först till 5 och inga kompisvotes..

Avesta ?!