I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spades v.s Rapptälje

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   
Poet

2007-03-02 18:14

Spades v.s Rapptälje

Spades tha oseriös:

kallar dig rapptälje, du hör inte hemma i hiphop
helt ärligt, du måste vara det sämsta sen slipknot
jag ger hål i din panna likt hjärntransplantationer
ditt crew består utav: två käkade kalkoner
du är en enkel toy, jag behöver inte kämpa
dina rader är som offer i brandolyckor: inbrända
som du kanske fattat, borde du sluta rappa
steppa mot mig för att bli slaktad schack matt
shit vad fucked up, tjatar som mattelärare
du e skit som repeat och lurar på pengar som cancerläkare


Rapptälje:

din jävla runkare du ser ut som e n jävla punkare kolla din kläd stil du kan inte kasta pil du kan inte köra pil din jävla ton fisk jag hadde sex me din tjej och gjorde henne frisk du kan inte äns graffa så ta dej och skaffa lite stil undra vem som sjunger som slipknot visst jag suger på att battla men du da du kan inte ens rappa hur faan ska du bli stor du faår ju käka snor till middag medans din tjej käkar tonfisk me bröd hotar du mig e du död jag räddar din mamma i nöd du e en ful fucking nörd du ser ut som nån som inte kan få ett ligg   din jävla musse pigg din favorit låt e bää bää vita lamm  jag dumpar dig i södertälje hamn din favorit politiker e göran persson du vill bli exakt som han....fet&dryg slyta va spydig jag e 50 cent fast inte en neger men lite kortare medans du är som han vad heter han just det thomas dileva din idol!!!!!!!!





först till 7 då?

Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda