ghetto_niggaz vs Hitman_ 12bars engelska
Ghetto_Niggaz: I hope ya hungry cause here comes beef
You a fat motherfucker but still cant eat
Cause you know my rhymes will eat your bars
For me, the limit is the stars
im so tight and you so not
Say one word and you've get shot
And dont come and say that im no thug
Cause then I will step on you like a fucking rug
I spit my shit real tight and you know that son
Want a drink? You can get my cum
Fantastic, yeah thats my rap tactics
you better go home and do some practice
Hitman_:
Hitman, got a big
hand And i slap you in the
pan (panna)
Fuck you up with a frying
pan Chop your hand off, like in
peterpan Im gonna send you to
neverland In michael jacksons
ranch And he will insert his
hand Analy in your anus,
damn Im like
sandman , super
bad When i saw your beef i was very
mad Cuz hate that shit
lad , it makes me
sad (len)
So go hide like bin
lad (en)
Först till 7, vota på!
There's only two types of people in the world, black people, niggaz and monkeys. -Martin Luther King
Ghetto Niggaz wins, so I'll vote for him.
A historian is a prophet in reverse
Ghetto_Niggaz får min vote, måste ja ens säga varför?
take as you want...FUCK WHOA you like it... I DON´T
2-0 tack för votesen¨ upp
There's only two types of people in the world, black people, niggaz and monkeys.<br><br>-Martin Luther King
vote:Ghetto_Niggaz härliga rader.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
V.Geto niggaz helt enkelt du ägde mannen;)
tight! jag vann alltså :D
One of the Juicemen! Hitman aka. Juicy A aka. Killa 41 to da 3
vann? nej, dom röstad på ghetto_niggaz och inte dig... lär dig läsa homie. tack för votesen... peace
There's only two types of people in the world, black people, niggaz and monkeys.<br><br>-Martin Luther King
hhahahahahhaha ghetto_niggaz homeeebooooy, aja du får creddsen av mig den här gången, kan du behöva ;D preaaaaaa
talk to the hand, cuz the nigga aint listening
För huvud? Forhead, särskrivare ;)
Tror till och med att det är forehead nu när jag tänker efter.
droppa inte på engelska om ni inte kan det..
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
skaffa rim förihelvete!!
www.myspace.com/methylatedproductions
ghetto_niggaz en fråga bara Tkr du att du är cool som hette ghetto_niggaz? Om du tror et är du helt fel ute. TÖNT TÖNT TÖNT! Du verkar inte kunna engeslka spec bra. Så varför ens försöka. Du verkar underutvecklad också.
www.myspace.com/suspectrap
Suspect: Gå klart grundskolan och snälla, klaga inte på andras språk när du själv inte kan stava! Skriv något och få det rätt - vilket språk ni än försöker skriva på!
Burlins Jävla EP - Gratis på: www.burlin.nu www.myspace.com/neverendingmike
Neverendingmike Kankse nått slarvfel. Så du tkr deriöst att man är smart om man kallar sig för ghetto_niggaz med z av alla bokstäver också!
ta detta i min gästbok istället lilla grabben
Men va fan Suspect ta det easy! Han kanske gillar det namnet, va fan tänk om alla skulle klaga på ditt namn. Du klagar på att han har z i slutet av sitt namn, hahaha väx till dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Danno Det jag är trött på att alla sånna är wannabe 2pac, 50 cent. Och tror dom är bra på att rappa för det. man är inte bra för att ma kallar sig ghetto_niggaz. Det är bara sånna personer som är osäkra på sig själva och heter så för att få uppmärksamhet och verka coola! Så är det i princip hela det här forumet. Word på mig!
Suspect. Om du inte visste det så är Ghetto_Niggaz svart... Jävla idiot
stolle... aa lätt att ghetto tar hem detta iaf pz..
the finest Broccoli
Hitman jo, jag vet han har en bild, men vad har det med saken att göra? Om ni är så gamla som ni är så är ni overkligt dåliga för er ålder. JAg är ju fan bättre!
eazy lilla grabben, aldrig sagt att ja e bra? och wannabe 50 cent, 2pac ar jag inte heller... va fan har du fatt det ifran? javla idiot...
hahahaahaha kallblodigt
Suspect när lärde du dig att 2pac & 50 cent funnits & finns? Du märker ju redan att du får alla emot dig så varför inte slänga in handduken & låsa in dig på toaletten.
suspect, ja ghetto_niggaz har en bild, han finns även på riktigt och är jävligt bra polare med mig. Så om du inte har nått vettigt o säga tycker jag att du kan hålla käften.
Hitman_ Du borde kanske tänka på det sjölv... Spec du Danno
haha ska jag tänka på att hålla käft när det är du om gjort bort dig? Lilla pojke hahahaha
Fan vikket tjaffs det blev nu, men.. säger så här, Suspect eller va fan du nu heter, hur orkar du ens bry dig va alla heter? ;S
JojjÄn is tha shit Bitch ;)
Both of you came up with feedings and shit. But the prize for number Uno whackness goes to Hitman.
But I ain't gon' vote for none of y'all.