I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vixo vs. bylund (16 bars)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2007-02-27 22:32

vixo vs. bylund (16 bars)

vixo :


Välkommen till vixos konser nu fan får du känna min chilla atmosvär se och lär men du är inte så bra tyvärr//
Jag är som en tickand rapp dynamite  du får fan inte mitt vissit//
Det är ett misstag att gud dej skapa jag såg  dej jonas gardel lappa//
sitter på mitt hus tak spring nu din efterblivna kvinnlig soldat jag sjuter dej snart orkar inte med tjatt  river snart av tungan för att få slut på ditt pratt//
kommer och sjuter en fet jävla atombomb  på dej och din kvinno idol chlindon du vet hon som är rätt blond//
Inne från och ut  nu trycker jag av nej fan nu kommer en snut jag tänker fan inte springa ut kom igen sjut!//
Bam bam bam bam! ser dej och din snut ligger ner som ett dött lam ligg kvar där ska tar er till hamn efter det så såg jag dej försvann//
just nu är du på väg till ett annat land som kallar sig för portogal nu fan är du inte så jävla ball!//
Dubbelt up kastar frukt känner på din lukt när man kommer nära dej så blir ju det fukt som en stinkande fiske bukt nu tar jag ett långt jävla skutt!//
och när jag skittzar ser jag dej ligga på fängels britsar kastar in två eller trå vinner shnitzar//
Du ser mej skratta ser dej gråta efter pappa  men lill gubben deta får du upskatta fatta!//
Jag  är skrämmand när jag burigar rappar tycker dom flästa att det blir spännande men du min vän är någ jävlig främmande//
Hör dej säga bla bla bla bibedi bo! du är ju nästan mer skratt rättande än hunden scooby do glömde en sak fuck ya!//
Såg dej på en video skräck film  du sitter i taket som klibbigt lim vem fan lätt dej på whoa komma in fan försvinn!//


Bylund :


Yaa du välkomnar mig till din atmosfär, jag säger tack och skjuter dig med ett hagelgevär//
För det du inte förstår vad det är för skillnad på en poet och en profet, jag vet//
du är efterbliven, jag är detektiven ,som spionerar på dig, ser något rinna ned för din kind,saliven //
du kan försöka springa, men det är dig jag kommer omringa med min melodislinga//
dags för dig att säga godnatt, jag möter dig i ringen det blir fullsatt, slår dig en gång du snurrar som en bilratt//
publiken brister ut i gapskratt,in i ringen kommer en herrhatt och en hel jävla blommrabatt//
du började att skriva, men dina rader var inte särskilt informativa, snarare sagt självdestruktiva, medans mina är explosiva//
du såg mig som freddy krueger, på en svartvit tv i ditt fattigkvarter, du verkar inte fatta vad som sker//
du blir knäckt som en macka, jag lubbar till ditt hus med min munkjacka och potatishacka//
det blir rött som brandbilen när jag möter dig på gatan i vänsterfilen, och plockar fram mobilen//
ringer efter bruce lee och crocodile dundee, dom tar dig vapenfri, in med dig i köttindustri//
detta var nog inte vad du ville, du är lika fet som kvibille, nej jag skämtar du är säkert en toppenkille, hah//
från övik släpper jag detta, du borde inte fortsätta, och verkligen inte denna battle återupprätta//
för då kommer det gå illa, kommer krossa din pyttelillavilla din jävla gorilla, det är dig som jag till middag kommer grilla//

vota först till 7

www.myspace.com/danielbylund