Dissa dej själv! [Cypher]
Shoo, Lillebror här som rappar som en idiot// Jag e sämst äcklig å ful så jag ska bort från detta jordklot// Jag har finnar å luktar skit , min mamma ser ut som en parasit// När jag rappar så rappar jag alltid offbeat// Min kallingar vill du inte ens komma i närheten av// För de va 2 år sen jag tog mitt senaste bad// Min familj e så fattig att vi äter grannens sopor dom kastar// Jag tar deras soptunne lock å bara lastar// För att sedan kunna föda den fattiga familj jag håller kär// På stan kallas jag, Bög , mongo, horunge, Stick från denna värld// Där har min "text" haha.. Skriv eran egna diss te er själva:D Peace//Lillebror Minst 8 rader!
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
vänta ... utan skrivfelmitt namn är fake, som britney spears och ricky lake // denna dissen går till mig själv, för jag orkar inte med mig // jag är ful 13 årig unge från karlstads trakten // är en liten wigga och är en riktig motherfucke // mina texter suger stort, och mitt flow suger mera // när jag är med mina vänner vid ica säger dom "kolla horungen med flera "// kunde ha hetat äckligunge för det låter bättre än DaHla // jag suger så fitta, Tack för jag fick tala .
Karlstad Finest
Dahla_k De här me att skriva texter verkar vara din grej! Fortsätt skriva feta texter! ......
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Quken: Han kom på mer än va du gjort iaf;)
Japp bävern rullar fram för ja e en fetknopp
Är det nån som känner mig ne ingen jävel vet nåt
Jag e väll en ful jäävel som spelar ps 2 Det enda positiva e att han har en meter lång Men den gör till ingen nytta för ingen vill ha knulla mig det kan man undra sig, hur livet kan bli så men jag e skit hård, nu e allt slut så stäng ridån
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Danzel det stora fettot tror han e en av de coola!// Tror han styr värsta gettot men passar mer på särskola!// Mot min jävla dumhet finns inget bot, men vafan de e lugnt jag e född som idiot!// Skar upp sin handled, hälde i lite salt!// Sket i att såret sved, för skära sig e ballt!// Ett stort fult emo som aldrig nånsin e glad, riktigt störd, hans leksak e hans rakblad!// Fylld me finnar i fejset, prickig som fan, mobbas i skolan, börjar bli van!// 13 år och kallar sig för man, pallar inte me livet, tände på sig, brann...// Detta e såklart inte sant xD jag e "tuff" som alltid på riktigt :P Aja, en diss vare iaf :)
Yooooo, Danzeeeeeel! Västerort foh Life!
pallade inte med livet *
Yooooo, Danzeeeeeel! Västerort foh Life!
att kalla mig för en bakelse är ett stort skämt/ jag har aldrig fått knulla det har aldrig hänt/ men allt är bra för jag kan masturbera/ gick i cirkusskola bara för att lära mig jonglera/ trodde jag kunde impa på en massa females/ men allt jag fick var bara hat-emails/ en sa att jag var ful, tjock och jävla bonde/ men det stämmer inte min mamma säger att jag har stor benstomme/ haha, min första cypher!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Quken tack för att du säger att jag kan skriva texter... och Haxnot den var bra när du sa "han skriver iallefall nått :P"
Karlstad Finest
DaHla_K : Hehe sorry fatta inte va du mena nyss hihi ..Grymma dissar ni lägger mot er själv grabbar haha Ni blir ju fan ägda xD precis som jag:S
men om du läser vad du har skrivit i tråden så fattar du
Karlstad Finest
stolt eller ? " haha snabbskrivet skit, 3 min typ XD "
DaHla_K: Aaföfan jag tror jag fattar;) Fetto: KLart han e:P Du kom ju inte på så mkt iaf xD Battla er själva mer:D
"Men de har "bannat" mig, har för mkt problem/ och inte nog med det, så har jag rövexem// Onanera? blir ett finger i stjärten/ min "kuk" är ju för liten för och greppas än//" Haha såå skön xD du vart total ägd;)
Profile:; Läs tråden så får du se att vi redan tagit upp de.. P_P_O_D: Nope läs tråden lite längre upp så ser du vilek han menar:P
methanol.. Aah vet att de finns fler å nu finns de ännu en till;) Hehe aiight bajs på dom;) ^^ Haha..Dissa deh själv brow å vissa va du går för när du knäcker dej själkv;)
Jag e sämst finns ingen som e sämre än mig Finns många som skriver texter men jag e nog sämst Jag fattar ingenting jag lägger punches mot mig själv fan va najs jag dissade dig! "hörru du dissade dig själv" fan också! jag trodde jag hade dig på kroken som fiskar Men jag e ju sämst så inga brännhetta dissar Han är ju sämst jag dödar han det blir hans sista ton Men jag e iaf bäst på att dissa mig själv i tredje person
http://www.herrbitter.blogg.se/
Yah, NicoelRico tönten som spelar tibia, som bara sitter inne/ I linne kliar mig i arslet med en pinne/ Ser ut som en bebis, har inte fått en enda finne/ Chillar med snus, men jag lär ju aldrig få komma innanför en tjejs blus, jag bor i ett fattigt ghetto hus/De enda nakna jag kan få, är när jag smygtittar på min mamma/ när hon byter om i sin vrå, jag e så ful att morsan sa till farsan/ : NicoelRico får du slå.Naturligtvis är detta inte sant xD Ha de bra grabbs, nybörjare typ :S
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
fattar inte riktigt varför man ska dissa sig sj`?
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Varför dissa sig själv? jag ser inte poängen med det hela :/
jag ser mig själv i spegeln, som självklart blir krossad/ vm att va fulast i världen, jag är bossarnas bossar/ rimmar kefft som ni kanske såg/ sitter fortfarande och väntar på filmen: "bamse 2"/ men den har säkert kommit ut i annat namn/ har nåt pulver i örona, man kan kalla't damm/ mitt huvud är lika tomt som jag vore ööhm jag vet inte/ jag ser inget, och gör som "kapten" ville/ jag, dissar mig själv, för jag lägger för långa rader/ ger mig själv spader, blir gravid med mig själv o aborterar barnet/ jieeee snabbtskrivet bara XD Peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
jag laddade upp mitt gevär satte ner kolven på mitt golv tog på mig ett par glasögon o såg att mina gamla fanns va tolv min kuk e så liten att jag pissar på min pung i urinoaren mitt liv är lika händelselöst som Leif GW perssons Memoarer närmsta brud ja kom var en sex chatt på msn men fummlade med tangenterna o blev ensam med handen igen jag kallar mig för pimp..jag säljer mig själv på Ebay Ebay Glömde påpeka att jag är fett kass på att skriva och bara för att jag mår skit kommer även du o lida
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Haha fan va dissar er själv å blir ägda;) Anledningen med att dissa sej själv e att man ska ha kul lixom.. Sen e de nog ingen som tar de man säger om sej själv för då saknar man fantasi ;) Mer dissar vill vi alla ha:D
Haha yeah komigen nu:P
Yo, du är så jävla sämst men jag är tillome ännu sämre Så sämst att jag inte skriver vettigt bra bajs jao hellre Har mindre IQ än kromosomer, en kromosom för mkt Måste dissa mig själv för ja skiter i va alla ni andra tycker Baitar höger vänster, upp ner, sydost och nordväst Japp, ni är alla sämst men jag är tamejfan sämst mest Förlorar battles mot 14-åringar på de här whoa.nu Publiken skriker argt "Åh, nej! Inte Danne, shit, buu! " Sen förlorar jag med 0-7 och gråter mej till sömns Skär mig själv i handlederna efter tårkanalerna tömts ...
A historian is a prophet in reverse
Gud förbannar dagen då mina föräldrar först prata me varann
Om ta varandra i sin famn vilket ledde till embryot av en man
Så man kan..med säkerhet säga att handlingar har konsekvenser
Och skapandet av min existens gick över alla gränser
Och folk omkring sa till mina föräldrar att ni borde
Göra er av med det blivande missfostret som gror i livmodern
Men det är väl mänskligt att fela så för att förklara det hela
Läts mitt foster leva för att göra världen mer komplicerad
Så jag föddes så sakteligen till allas förtret & irritation
Alla änglar grät blod, himlen rämnade & dom ville ta ton
I dystraste moll så klart men det visade sig snart
Att min ilskna livsgädje bara blev sporrad av deras hat
Mamma ångrar att hon använt galgar för att hänga kläder på
& pappa har insett sitt fatala misstag i att han låtit säden gå
Och den här texten är så djävla dålig, varför lägger jag ut den?
Är trött på mitt gnäll ska ta en kniv & sätta eggen mot strupen...
Det blir vad man gör det till!
okej jag är så ful att jag får skunkar att lukta gott / mitt hår är flott och är påväg att bli grått / lägger keffa rader här på whoa för att bevisa / vem som är äckligast, fulast och stinker fisar / lil rob, det är jag det, ständigt ful med snea tänder / äckliga händer , helt röda, ser ut som dom vatt med i bränder / jag rappar så kefft, jag kan inte flowa lr takta till beatet / låter tillochmed bättre när jag krystar på toan å sitter å skiter / haha palla.. ;D
asså Haxnot va bäst på rim Vote Haxnot
Keff; Detta är ingen battle ..
knullar upp mig så hårt så jag ser ut som en utbränd porrstjärna/ jag är så fet,va inte me på kostläran, titta på fläsket jag fått bära/ 18 år och ser redan ut som en uppsväld smögentunna/ om jag blir kidnappad räcker inte all världens pengar till halva lösensumman/ för nu tar dom betalt per hektogram,akta er, här ska ett fettor fram/ för jag rullas från matbordet till sängen med häst och vagn/ jag är så fet att när jag står på trottoaren får jag parkeringsböter/ och när jag går ut får jag alltid möta förnedringsdöden/ och när jag skita får dom koppla mitt anus likt en manifolder/ och pumpa ut skiten sakta tills dom tömt mag innehållet/ fan då, nu blev jag så förfärligt hungrig , magen is thundering/ fuck detta, hata mig då, för nu kickar jag ner till burger-king/ ok..:P
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Haha snake_shits var tight :D. Gillade slutraderna där ;)och när jag skita får dom koppla mitt anus likt en manifolder/ och pumpa ut skiten sakta tills dom tömt mag innehållet/ fan då, nu blev jag så förfärligt hungrig , magen is thundering/ fuck detta, hata mig då, för nu kickar jag ner till burger-king/
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Haha Keff: Tack du;)
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
tulleman P15: Förklara gärna för oss alla här med lite humor om vrf de e det e du snäll..
MOhaha kan vi få en till liten grejsimojs som dissar sej själv lr??:D
Hitta flytet så blir det lättare o hänga me, vart lite rörigt såhär på morgonkvisten ;d... Jag vet en snubbe som gör allt för att inte hamna i trubbel ska han knulla kör han en dubbel vill inte vakna me en skrikande unge som konstant skiter i plugget, hänger me coola killar röker på mitt rummet visst vi har trevliga stunder ihop men ibland slår hans hjärna en loop dunkar snoop gangster musik underjord, han va så liten men nu ska han bli stor, börjar på shootfighting, jobbar köper gymkort o brinner, livet styr upp sig men ha e endå en lymmel men nu försvinner mina bekymmer, han e nitton år, gör lumpen i arvidsjaur (fjolla) mr shneak blir aldrig man (kolla)... orkar inte skriva mer, fruuukost =)