Vixo vs CH
------------------------------------------------------------ Oke lill killen du är fan inget snille // Nu kommer vixo hem till dej knullar din mamma och din tjej eller du är ju fan gay bort i från med din äckliga grej// Nu ser du mej rappar nu får du se mej skratta // Jag är jävligt flummig vad säger du jävla fucking okunnig // Jag ser dej dansa sluta tänka på mickel jacksson varför chansa?// Nu kommer jag som en demon lyser som grön nieon nu fan ska du få se vad du tåll du verkar vara fucking snål med alcoholl// ke ditt äcklig pund trodde att du var stans gangster från nån stund har ger jag dej en blund // Här ger jag dej klöös nu är jag uppe på scen nu fan ger jag alla fullt öss när jag kommer löss!// Ta detta nu har vixo ingenting att lätta eller bärätta// Cappish här är min diss!// -------------------------------------------- ------------------------------ CH
När du drar i gång och rappar är de ja och publiken som står och skrattar du är så värdelös i dina ord mickel jacksson är väl din idol. du brukar ju pilla han i mellan benen. men du kommer aldrig stå och rappa på scenen//
var detta din diss? den var dålig ja läste hälften sen tänkte ja ut ett svar för mig räcker det nog bara med 7-8 bar för denna dissen är ju värdelös är ju inget man vill skriva tillbaka till så kallat svar//
du ger inte mig ett dugg klös när du skrev denna dissen satt du med michel jackssons musik och mös men nu får du svar tillbaka från en föräldra lös ------------------------------------
Vote. inga friend votes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|