7th vs. Munter Munter
jag battlar en snubbe som kan misstolkas som en Neandertalare/du har lika stor chans att vinna som en ur fattig vadslagare/lixom, du är inte mycket värd, så det är svårt at beskriva/en person som skulle kunna våldta sim mamma för en tia/men endå, lixom?, du måste ju förstå??/att du skämmer ut dej lika mycket som hon, "ring ring" på Idol/för efter det här, är det inte mycket av dej som kvarstår/orkar inte skriva mer, till en som har ett fejjs som ett skavsår/
7thKommer ner till din begravning för att se din mamma förkrossad.. knullar henne över graven och får slynan att skrika JozzarSer till att gränser korsas - ingen vill höra dina kassa texterHåll käften, jag röker spliffar stora som expresser på julfestenMunter är ett sjukt äckel som smeker sin pappa över bröstetFår kompisröster och knullar manliga dockor i skyltfönstretSå håll käften horungen annars blir du kastad över takräcketMunter är ett sant bevis på att utveckling kan gå baklänges!Först till 7 röster, och kom ihåg; det finns ingenting som är så tråkigt som röster utan motivering. Ge kritik!/J
7th men ja tycker itne heller om mammadiss grejjen :P inte längre iaf ;P men tycker han hade bättre rader rimmar beskriva/tia?:S tror inte d iaf :P
Danne, tack för en bra motivering. Jag vet att jag underpresterade en hel del, men jag skrev det snabbt.