Forzza: Efter mycket om och men sa jag:skickar 12 snabba Mina rim är så jävla tung att dom behöver bantaKonstig stavning, tråkig rad. Jag står och skrattar och spottar på din rader Din rim ville ingen ha, finns på på överskottsbolagetFortfarande jävligt konstig stavning. Du vet att jag är kung,kejsare och whoas president HAHA medans du inte äns vet vem du är självStavningen + tråkig rad, tyvär. Det är en kompis battle, så jag ska inte va förnedrande Men ska avslöja att känner till ditt spökskrivande förnedrande - spökskrivande, rimmet? För din roll i battlen ska inte på nått sätt förstoras Du är bara här för någon måste ju faktiskt förloraFörsta något bra raden. SCORE! Joyye: yo mannen,du kan ju för fan inte ens stava efter 2 jävla bars med dig börjar mina öron skava Hur kan de göra det, när du läser hans text? eh guldmedalj?öppna den så skadu se att de bara e choklad jag känner ditt obehag,jag börjar nästan bli mig gladTråkigt rim. choklad - glad, "börjar nästan bli mig glad".. VA? å skulle du vara kung?du har ju inte ens en pungKung - pung, äre du som är p-line_killen? du e mer som en prinsessa,du sitter ju som en tjej å messar jag e inte impad över din "kungliga" prestaion de enda du ärrade mig med va öronimflammation du kan ni röstare ta er en liten diskution:)Nej, detta var inte heller bra. Forzza får rösten tack vare en hyffsad rad.