Big-Danne vs golfarn Big-DanneGolfarn lever i Bigami & blir utklassad av en som rimmar viltEfter den råa misshandeln lyfter han på luren för att ringa brisFuck You, du & ditt crew lämnas strandsattadet enda du får är en spark i baken & munnen full med lacknaftadu är så tjock att du knappt når runt röven när du ska torka dej& dina tidigare texter var så tråkiga att jag somnade din dumma jävel,du märker inte ens när din skalle amputeras& med tuttar & äckligt hår liknar du Babben Larsson, Grattulerardu är fast i bottenskrapet,medan Big-Danne är fly & leviterar& du kommer aldrig undan mig med ben på ett par centimetrargolfarn:Det kommer alltid finnar hatare, alltid finnas tjatarealltid finnas folk, som inte vet vem de pratar medDanne e typisk sån, springer livrädd gata upp o gata nerFör det var mig Hitler prata med när han skulle gasa flerSluta använda ord du inte fattar, är det en diss att jag e dubbelt gift?Hela din diss är en fet miss, så efter 7-0 får jag dricka bubbel, visst?Din existens är enbart slöseri på naturresuscheroch ditt enda karriärval - att leda va-ful-kurserDu får tigga flaskor för att få din pant din jävla..lådvinsfjantDu är en fet, smittsam horny cunt, så SPRING NU..som Forrest GumpMin första på ett bra tag nu;) kul o va igång igen.Nu vill vi se konstruktiva kommentarer av NEUTRALT, kunnigt folk som läst bådas texter och därefter votar enligt tycke...till sju, kom igen nu party people!
Big-Danne:jämn nivå & schyssta rim Golfar:Lite kaxigare på ett bra sätt. Tar hem rösten mha:Sluta använda ord du inte fattar, är det en diss att jag e dubbelt gift?Hela din diss är en fet miss, så efter 7-0 får jag dricka bubbel, visst?Kändes klockrent eftersom jag verkligen inte fattade va Big-Danne ville säga med bigami i sina raderdvs, vote: Golfen
vote: big-danne
röstar på Big-danne
tyngre helt enkelt.