TNS vs Shadow
] TNS Shadow
/Shadow
Tackar... Nice shit från din sida med, som vanligt :D GL! Börja rösta nu gott folk!
thx kåveh :D1-0 me
/Shadow
Måste ni snacka om hur ni ska fucka upp varandra? och sen kallar ni varandra bögar? O_o... ni sög min röst går åt mig..
All makt åt warens
kåveh om du va här skulle du inte våga säga så :P
All makt åt warens
1-0 te mig. om ni inte tänkt rösta på nån som e med i battlen så skriv inget.
/Shadow
v; tns shadow dina tre första var nice, men sen tappar du i resten. tns, jag tycker du flöt skönt hela vägen i mål, som vanligt i dina texter...det e nice:)
Thx Golfy ;) Det värmer :D
Var inget snack om saken tycker jag. TNS flyter på genom hela battlen, tung början you can call me speedy, cuz I fuck you up fast man if you ever make a CD, we will find it in the trash can Shadow bra han emd emn som golfarn säger så tappar du i slutet Vote: TNS Good shiet boys!
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Schysst, fint med lite rader också istället för bara: Vote TNS eller Vote Shadow hehe :P
Aiight.. Det tackar vi för :D Kom igen nu Whoa!!! Att det alltid ska vara såhär, det tar fan en månad innan en battle avgörs känns det som :P
Trådjävel dö inte ut! UPP!
vote tns självklart, fina rim & bättre innehåll.. pejs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
4-1 TNS du går mot en seger ;)
/Shadow
Thanks Martin! I appreciate it!
OMG!! Upp för faaan asså!! Nån kan väl lägga en röst iaf!
v; TNS , lite finare avslutningar :D
All makt åt warens
Aiiight, tackar :D Okai 6-2 nu då... Nån som vill lägga en avgörande röst?
Nae, nu är jag tvungen o uppa tråden, IGEN! Det är riktigt snålt med röst här på Whoa som sagt!
v; shadow lol skojja men ingen röstar... FAST jag tror vi har mer än vi hade i våran förra vid de har laget.. tog skit lång tid ju ^
/Shadow
hehe jo det är ju sant, men något säger mej att den här inte heller kommer att bli avgjord på ett tag :P
vote : tns , you can call me speedy, cuz I fuck you up fast man if you ever make a CD, we will find it in the trash can avgjorde =) (vet ej om battlen är avgjord men röstade iallfall , )
You can kiss my whole asshole!
7-2 TNS, grats :)
/Shadow
fan , nice med battles utan tjafs och sånt och nice med bra förlorare ;P props shadow fred ut mayn
You can kiss my whole asshole!
Tackar newera! Shadow, tack för en god match, som vanligt ;)
yea :)REKLAM : ny battle mot Warens, skrev faktiskt lite seriösare denna gång (lol)
/Shadow
dådå? btw nn att vota på en battle som var klar för mer än 1 månad sen
/Shadow
Varför uppa den här, när den är avslutad... Ajja, tack för din röst juniorhadebussh =)BATTLE AVSLUTAD