challeB vs. Young_skwees Young_skwees =Vad gör du här//Vad försöker du göra//Dina texter är skit//Det kan ju alla höra//Allt du kan är att störa//Sluta viska jag kommer endå höra//Och jag kommer skratta så att lungorna sviktar sej//Haha du rappar som en jävla målbrotts gay//Vad mera ska jag säga för att du skall förstå//Sluta rappa fan du kan ju knappt stå//Din modersmjölk måtte ha vari pest//För hittils har det bara kommit skit ur käft//Och din morsa hon är en jävla hora//Bara fatta att du kommer att förlora//challeB =Wtf är det här verkligen allt du kan?Trodde att du kunde kalla dej en man/Detta var för mej ren poesi,Men nu åter till dej ditt äckliga svin/Du rappar kasst finns ingen anledning att ge dig berömDu rappar som en mix av marit bergman o håkan hellström/Shit va pinsamt varför håller du på med de här?De var du och din pappa som kom på din värs ja svär/Ja hatar dej,din mamma och din pappaMen mest hatar ja ditt fula sätt att rappa/Din mormor din farmor båda är som dejVarje gång man ser er tänker man "ånej"/Battle är inget för dej du är aldeles för ungDu kanske bordet stannat i din pappas pung/Den här batteln får du nog radera ur ditt minneGå nu och lägg dej din äckliga jävla finne/Rösta på!