[Document vs Rey3ez] - Battle (swe)
ReyesShit killen hur fan vågar du battla mot mig,alla som läser dina skit rader kommer bara skratta åt digdu är så sjukt mobbad, ditt cp mongonär du står ensam i hörnet precis som tv loggordin nivå på din text kan jag ha förståelse för,med en kromoson för mycket japp du är ju helt stördMed dina för långa rader får du ändå inget vettigt sagtmen när du läser mina rader tänker du "äckligt bra"ärligt talat utan ansträngning vinner jag denna battelnoch för att inte göra bort dig mer ber jag dig lämna landet
Documentdu skriver osammanhängande, o du ägnade hela vidden av ordförrådetatt framställa första ronden, och inte ens du förstår dig på denjag bad om lite ansträngning o du levererar ta mig fan ingentingvinsten e min o för att nå status "Dålig" måste du ändå höja dig lite tilldina rader borde inte få klottras ner ungefär som muhammedkarikatyrerstoppar in en bomb i käften på dig o utnämner dig till martyr sendu e ful man, och alla örfilar dig när dom ser dig komma gåendejag slår dig med flugsmällare för jag anpassar slagen efter motståndetdu e alfahanen bland primitiva avarter o klarar inte den civiliserade vardagenför det smartaste tillstånd du hamnar i är med ett kukhuvud i analenFörst till 7
Utan motivering (för det behövs väl inte) ger jag min röst till Document!
aa håller med lillen:/
Reyes "ditt cp mongo" varför suger du så mkt att man e tvungen att rösta på folk med världens fattigaste punches V på:mrs Doc"vinsten e min o för att nå status "Dålig" måste du ändå höja dig lite till"ument