Martiin VS Borgan - Svenskt - 10bars -
Martiiin Jag har nog aldrig sett nått värdelösare- Du tappa ditt humör, för jag är en glädedödare. Vafan lär dej stava, inte bra att du skippade skolan- Haha din flickvän.. jao, det var jag som pippade horan. Ingen idé oh gå på mej, jag kommer från underjorden- Medans din bild, haha den är tagen ifrån djungelboken!! Du är superknäckt, nästan ingen idé att du svarar- Det här slog dej hårt ! undra hur länge det varar. En liten brat från Norrtälje,gå inte på battlekungen- Vips, 7 röster till mej ! och ännu en battle vunnen.
Borgan
Martin är det en battle eller ett kärleksbrev? / Efter mina rader har du förlorat din värdighet/ ye, Jag presenterar mig, med näven på din keft/ Mitt namn det är Borgan, jag knockar dig i round Ett/ Inse fakta, du möter din överman/ Kom till norrtälje så får du smaka högerhand/ Vem är det jag battlar, en fucking huligan?/ Du kan inte rimma, du är sämre än dagisbarn/ Efter mina rader så förblir du stum/ Jag avslutar med en spark på din pung/
Måste dock tillägga en sak.. Högerhand/överman är så PLAYED!! !Underjorden=underground ;d !
rösta nu, först till 7, chea !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|