Hatteee vs. Forzza - 12 svenska bars
Hatteee
H-to-the-A-T är tillbaks igen så fram med röda mattan Din nuvarande situation stavas chanslös så fatta Överraskar er alla, ni kan likna mig vid ett kinderägg Jag är ett stort H medans du endast är ett bindestreck Var på vakt, dags för mikrofonslakt, kör över dig sen.. Gör jag din tillvaro svart, alla ska bevittna ordmassakern Jag drar i spaken, cementerar dig till världens fulaste staty Har du sett på maken ? milda matilda ... mannen du borde fly Konung Hateff visar var skåpet ska stå och styr lyftkranen Släpper ner det på X:et markerat på ditt huvud .. men Missar så jag måste försöka igen, släpper skåp nummer 2 Bingo, yatzi, jackpott, bulls eye, mitt i prick, träff for sure .
Forzza
Du behöver en andra chans jag får bingo i första försöket Jag står o tittar ner på dig där du ligger o gråter i hörnet Jag kanske är en ful staty men du en den fulaste människan I denna battle märker man inte äns av din usla medverkan För jag dödar dig ed blicken säger bara, Fuck ordmassaker Konungen Hateff, haha du menar nog att du är slaven Och namnet Hateff låter som nån jävla tecknad seriefigur Så jag suddar ut dig, och där tar din fittiga serie slut Forzza dödar Hateff, säger det bara så att ni alla ska få veta Att ni slipper höra honom här igen på whoa, så lung ni är säkra Jag avslutar battle med att köra upp en träpåle i ditt skrev Med ditt blod skriver jag i din panna, Hateff Rest In Peace
Först till 7 . motivera röster !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|