Illusion_ vs Puchi
Illusion_ Svara inte mot mig puchi, det är ingen idé/ Sluta skryta om dig själv, för din stil är sne/ Du ger fan mer blows än en dammsugare/ Puchi får inga brudar, för han är ju mansknullare/ Tar bara 50-åringar, o det finns en anledning/ Tjejer vill ha kuk, men du är utan penis/ Din mamma köper tjänster av mig, betalar handpenning/ Och du suger kuk finns sagga kvar i din tandställning/ Jag lägger ribban högt, som stefan holm i höjdhopp/ O vem vill ha dig, en kille född med en böjd snopp/ Tolv bars , våldtar din mamma som är trång, vad?/ Suger min kuk var dag , vinsten den är glasklar/ Puchi
Din kuk är inget annat än en illusion, en chimär
Ja jag är en mansknullare - du är ändå olyckligt kär
Dammsugare? Jag suger bättre än så
Det är jag som får din kuk att stå
Böjd snopp? Genom sig själv känner man andra
Att ens snacka med dig är att sänka min standard
Har det nånsin slagit dig att rimma inte riktigt är din grej
Stackars illusion, du blir tom krossad av en tjej
Är ganska uppenbart varför du ville battla en newbie
trots det blir du knullad upp och ner av Puchi
När jag är klar med dig och du är död
är inte ens din mamma ledsen - hon är rörd!
Pooch says Keep it Real
Först till 7 btw!
Pooch says Keep it Real
thx Big-Danne! 0-1
Pooch says Keep it Real
Omg inte visste jag att du va tjej :S :P. Ajja, får väl gå ändå... Vota gott folk
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
GOooosh då skulle ja skrivit helt annorlunda text,
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
hah aja illusion spela roll om hon e tjej hon ägde sönder dej ändå gött tjejen ;)
heehee :P 0-2 då I guess.. :P
Pooch says Keep it Real
vote Puchi ägde sönder snubben!
It takes so much being atc that only being so is so!
Seriöst palla vote'a Puchi de gör ni bara för hon är tjej, fanns inget bra i den texten..Vote Illusion_
heehee snarare seamonkey som vote'ar Illusion bara för att han är kille... :P
Pooch says Keep it Real
Puchi face the fact, du är inte bra. Inte Illusion_ heller, men bättre än dig iaf. puss
Hehe första ggn jag battlar seamonkey, but hey I would do u any time sweety! Let us not turn this into a chatroom darling, shall we?
Pooch says Keep it Real
Eey puchi, hur gammal är du egentligen? :P
Waaay 2 old 4 u anyway ^^
Pooch says Keep it Real
Haha jo visst ^^
Vad står det, nu ska jag räkna (mattesnille xD) 0-1 // Big-Danne 0-2 // Lil_c_ 0-3 // atc 1-3 / seamOn Lal, det här går inte så bra för mig ^^
moste faktiskt säga att illusion hade bättre rader :P vote: illusion
Vote: Illusion_ Bättre flow, jobbigt att du inte visste att hon var tjej bara ;)
Haha jo det kan man tycka xD 3-3 då. Good luck have fun :D
did u know ur moma has a deep throat ?
det står 3-3 NU!. Kompisrösten från atc gills fan inte :)
fair enough, 3-3
Pooch says Keep it Real
3-4 till dig :)
mm correct Mr Illusion
Pooch says Keep it Real
vote plz ^^
Pooch says Keep it Real
Serri vf votar ingen för?
OK avgjort Illy, 3-7. Angenämnt!
Pooch says Keep it Real
Jaja, får väl erkänna mig besegrad. Men det var lite pinsamt (xD) attt jag inte visste att du var tjej ;) :D. Ajja glhf bye DÖDA TRÅDEn