Cypher [år 2007]
Hey folks, släng upp lite texter om det kommande året, positivt som negativt...give me you best shot;) jag slänger några rader som exempel, just for fun guys...;) Året är slut, så festa hårt nu och välkomna in år 2007 ut med det gamla och in med det nya så kom igen, dansa! i varje liten lya vad fan är tomten, mot en fest som denna tjejer på fyllan, eller en skäggig man hemma? Det här är mitt sätt att önska er alla ett gott nytt år så ut med er nu, och festa så hå hårt det bara går!
Nu e det slut inte många dagar kvar Vi skjuter ut det gamla o hoppas på bättre dar Som krigen i världen vad kommer hända tjugo 07 Kommer andra ligga på bårhuset eller kommer det va du Ganska många frågar men inga rätta svar Även om man vill så kan ma inte skruva tiden tillbax Till tiden då allting livet lekte o allt va som bäst Ligger nu i min säng o tänker på 2007 om ljuset kommer här näst Men avslutar positivt 2007 här kommer vi ! Snart är det nyårsafton o då blir det fest o sprit. hehe 5 minuter ;)
http://www.herrbitter.blogg.se/
du avslutar din line med helvette, det är inte hiphop, dra upp byxorna och använd ett bälte! nej det var inte meningen att dissa men det rimmet var ju omöjligt att missa du var helt okej ville_du_nått men, bättre rim har jag ju fått men nu nalkas nyårs skott sen hälla i sig shot efter shot och har man tur, kanske man kan blazea något gott kommer någon soft snubbe, frågar om du röker weed passa den vidare, blinka och svara "weed, indeed för denna gången, var det allt för mig och nu nalkas det nyår ha de så bra, även om vi ingen snö får
to long we have been in the same system
Du måste missförstått topicen, skriv om 07 e du hövlig/ Pinsamt o skriva kaxigt när man slutar versen med ett nödrim/ För övrigt,,fuckar du upp tråden för din text inget särskilt/ Jag är här för att ändra allt, precis som Reinfeldt o Carl Bildt/ Avskilt vid datorn ägnas en tanke åt framtiden/ Vi kliver in i 2007 när den 52:a veckan e avskriven/ ännu ett år ska inledas musik och lösdriveri/ Ännu ett år då jag tränger bort mina problem med medicinsprit/ så varför envisas jag med att låta åren rulla på?/ tidens läkande effekt, verkar inte vårda mina sår/
Livet är ljust fast ibland världen är mörk/ Det fixar sig tillslut fastän det verkar kört/// Timbuktu
oj..."din text va inget särskilt " skulle det stå..
Livet är ljust fast ibland världen är mörk/ Det fixar sig tillslut fastän det verkar kört/// Timbuktu
nice boys:) alias davan, fett soft text:P keep it coming!
Ett nytt år kommer, dagarna går, det är tvåtusensju/ Festar hårt på natten vaknar sedan med ståkuk i frun/ Word till Davan, fan dom slänger kass skit i forumet/ Snusen ska bli dyrare så jag får väl råna nån horunge/ Fler kassa rappare ska födas och HipHopen går under/ Och massa tattare blir hallick och såklart får kunder/ Tack för omväxlingen Moderatorer, fan jävla fittkukar/ Jag blir full på nyår o nu ska du suga så fan sitt, huka/ Bra topic, finns ju inte mycket att skriva om så de blir lite skum text..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2006-12-29 18:56
Jag softar, skjuter dej med raketer och säger Gott nytt år, medans jag firar med en ostbågepåse och hyr Rocky II, sen drar jag till kvarterskrogen & haffar en brud med lockigt hår, tar med henne tillbaka till min lya och särar hennes tjocka lår, Och efter vår stund tillsammans blir det raketer & sånt, Då jag blandar ner dynamit en hög av paketen jag fått! +POFF+ Nu är dom sprängda, jag är jättecool & vacker ..o säg emot.. Så får du uppleva en fullfjädrar explosion i arslet!
http://www.soundcloud.com/adamkross
haha hubler n1;) fortsätt nu, snart är året här!
Fifan det kommer inte bli bra, år 2007 iaf inte börjar, man kommer vara helt bakfull juh Hahahahh :D droppar kanske nått seriöst sen :) fred
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yo,the old shit is out for now!// so ya'll motha fuckas,get low get down!// this my beat ,this how im doin!// getting my crew and start to get movin!// its gonna be some new blocks, for 2007// wishes the best for ya'll homies in heaven// you'll where Warriors, stuck in my hearth// fucked up days, and a fucked up start// this is a new year, and a new chapter of a good big part// you'll must stop die on me,im tellin the truth throgh the bars// i whish you'll here good damn start// and im putting these words right from my hearth// i aint kidding i love you all// if u stabb me and the back, my hearth will fall apart!// So go out there, have fun u thugs// its a new damn year, give u parents a huge// for yall ppl out there that dont have that kind of parents// fight for u or the others, and fight from ure currents// hahah första Engelska Texten nånsin, om de nått fel i den så vet ni vrf ;D
eddiz den va fett skön! stavfel o skit, men bra flow,bra text... nice job:P
Nyårslöften Jag ska besluta om rätt och fel enligt eget tycke och av det som känns rätt ska jag göra mycket jag ska jobba lika hårt som jag ska leka och när nått känns rätt ska jag aldrig tveka jag ska aldrig stå där tveksam och skadad ingen falsk anklagelse ska få gå obesvarad jag ska skriva som varje låt var en listetta så fetta droppa bättre lines och börja med detta mitt förflutna ska jag glömma eller mörda för fiender från förr är en helt onödig börda jag ska leva på musiken om jag så ska dö på svärden och 2007 ska bli året Generation Omega intar världen
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Nu är det bara 24 timmar kvar// detta året har tolkats både kass och underbar// snö blev de inget men glad är ändå jag// tidigt idag hängdes saddam hussein// undrar hur det kändes, måste varit pain// <-- haha jag önskar er nu alla ett gott nytt år// en tid för oss alla att att läka våra sår ?//
haha lite shitty men har aldrig rappat innan :/ Gott Nytt År ;D
.......fan va kass den blev :( Peace
Nu äre dags för ännu ett års-skifte 70% av WHOA kommer vid 12 slaget då sitta inne Men nu är det dags, dags för ett storslaget år Det är detta året DIF hämnas & hor gnaget får ! Fast ganska tråkigt, både utan VM & EM i fotboll Fast det kanske är DAM grejjer, men dom är ju sopor Men detta nyår ska iallafall invigas med 30 bärs! Kalla norrlandsguld & bra hiphop & inte Fonky Fresh! GolfarN, schysst topic, men vad händer egentligen 2007? Allting kommer vara samma? tillskillnad från nu Bara att WHOA kommer bestå av... 70% nybörjare Skaffa annat intresse.. typ.. ehm.. aa.. käften bara.. Yeah redigt snabbt & fult ;(
Ge mig en glögg.. Så jag kan glömma de 40 första De va ju fan va många man kan dricka o ändå törsta Alla verkar va sura, o inga paket har man fått än.. Jag fick en stickad tröja.. O började slåss me tomten.. Jag flummade ut, så går det när man bjuder mig på dricka I min värld gick jag snabbt in i stealth o försökte sticka.. fick konstiga blickar.. Så jag gick ut med en tomteluva Vill du höra en annan historia, måste du ha nått o bjuda..
Careface.
nyårsafton är precis som alla andra jävla dagar på året, dricker bara för att stoppa blodet, som ett plåster på såret.// hatar igentligen vintern för jag bara hostar och nyser, det är kallt och jag fryser, stannar hellre bara hemma och myser.// jag ryser när jag tänker tillbaka på det året som gått, men snart kommer sommaren och då går det från vått till torrt, från grått till blått, så fort solen kommer fram så mår jag på topp.// pallar inte med att det ska vara mörkare när man vaknar än när man går och lägger sig, sparkar omkull väckarklockan, reser upp ur sängen och sträcker mig.// haha nu är klockan tjugo i åtta och jag måste sova... god natt och gått nytt år
Hjierta
Jag blir säkert haffad av bängen & klappad på käften sen kommer man hem bakfull & blir klandrad av släkten "Vart var du igår natt? Grannarna har klagat på dig" "Du förstör för oss alla, familjens rykte har blivit kolsvart" Bara för att man var ute & festade & roat sig så får man höra "Vet du hur mycket du har oroat mig?" Nej, & för att vara ärlig, så bryr jag mig inte heller förr kanske du bestämde över mig, men inte längre.. Jag har ett egen väg att följa & jag följer den själv men du tror visst fortfarande att du bestämmer över mig 2007 lurar i kanten & 2006 är snart över. Vilken lättnad för ingen kan nog känna sig mindre älskad.. .. Än jag :(
Keller Crew
andich fett som fan;) garvade en minut åt;Alla verkar va sura, o inga paket har man fått än.. Jag fick en stickad tröja.. O började slåss me tomten. och hjierta jävligt soft, grymt flow o skit=) 12 timmar kvar nu;)
hahaha tackar Golfarn :D:D
2007 är här men det verkar lika fuckat enda gången man får en brud e när hon e rikligt packad ännu ett år av noll framtidsförhoppningar varför fucking backhoppningar? jag får fan förstoppningar såg fram emot ett bra år, fuck - never again jag skiter i alla som tror att det blir bättre igen ännu ett år av feminister som bara skapar pessimister ännu ett år, med nån äcklig skattefuskande minister Nej för fan, jag snackar bara massa bull det blir nog nice, nykter eller full haha slänger ihop den lite halvbakis;)
iban kommer in i nyårs festen o skapar fina bränder en snubbe som drack mina bärs fick smaka mina händer o de kommer 10 guzzar o svär att brudarna blev spräckta o ja skruvar upp en gås o ja skruvar den som beckham efter nåra smällar från spliffen blir jag helt seg i skallen tar nåra klunkar vodka och bärs, ja vinglar, ler o faller helt knullad vaknar upp i busshållplatsen o klockan är strax sju vilket jävla välkomnande in i året 2 lax 7
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
haha Lay... nice:P dock onödigt att markera rimmen imo, men skit samma aja god fortsättning på er alla!
haha ser mer najs ut ifall man markerar rimmen tycker jag :P
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Fan, jag ska aldrig mera svepa vodker Har tagit 30 alvedon fast har fortfarande ont i hela kroppen Snappsat, halsat o druckit öl Fan alla mina spliffar bara gick upp i rök Hälsat o kramat alla, & bara pratat ganja Druckit så jävla mycket så jag hatar alla Så jävla gott med ett nytt år, får ja bjuda på en sup? Det är såhär vi inleder nya året, tjugohundrasju
året 2007 det började med tagen och fängslad, fortsätter fint dagen efter med baksmällan, lovat mig själv att sköta skolan hela nya året, men jag vet att det slutar redan innan våren, ska fylla år och skit och alla andra ska ta studenten, men inte jag för jag går om för att jag missa hälften, snälla låt året gå snabbt, ja man kan ju hoppas, om inget annat så ses vi nog år 2008.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Tvåtusensju brörjade som alla år, varje nyår. Äckligt bakfull, trasig och har fullt med bränsår. Raketer och annat skit, bortkastade pengar. Medans andra använder parkbänkar som sina sängar. Nu lovar jag mig själv, att tänka på andra mer. Snälla gör det du med, det behövs, jag ber. Starta ditt nya år med vänskap och givmildhet. Droppa hatet, öppna dörrarna och visa massa kärlek. Sluta slåss, håll ihop och kramas med varandra. Låt 2007 bli en förrändring och tänk på dom andra! One Love!
http://Soldjah.blogg.se/
Nu sitter jag här julfet och orakad med konstigt eksem Jo jag pratar men inte mer och ingen ler var jag än ser om jag sår ett frö kommer det dö, känslan inför nytt år jag spår inget för jag får inget i retur, aldrig min tur så jag sitter pruttig och svettig, flottig och deppig snusar och dricker, skäms över att vara mina förfaders ättling surfar porr utan att runka för lillen är deppig...tror inte den funkar jag lunkar till kylen för bärs.. äsch den är slut så jag tar mina stash och går ut stor chans, jag driver... driver tillbaka till datorn med en kaka...hash rullar en feting och skriver en text bakad på min iver att beskriva hur jag lider glider över i ett rus där allting blandas, lämnar verkligheten ut i märkligheten tills jag vaknar märkbart sleten bredvid blandras som knager på mitt ben, på en bänk utanför systemet hunden hör till sven, en alkis min nya vän jag har hittat hem och löst problemet Gott nytt år!
Ok, ett nytt år, det skiter jag i Jag är fortfarande lite bakis efter 5 liter bacardi Jag har supit bort mer pengar än hjärnceller Ok är nu tvungen att ta mej fram via färdtjänstenJA! jag råka somna på järnvägen, det händer väl alla Jag såg raketer flyga iväg, jag kände detsamma Det började slå nu, eller var det ölen som kändes För jag körde på grönt som vid övergångsställen Vad jag gjorde vid tolvslaget...ehhhhhhh Jag hade väl kul, eller mina vänner sa det Och sedan det här jävla nyårslöftet Jag fick slänga mitt ciggpaket som jag nyss köpte Så här sitter man, fångad i en nikotinpsykosHär kommer ett nördrimm Jag flyter som en frigolitbyrå Obs! Jag kan skriva bättre, skrev det direkt från huvvet och det tog mej ca 3 minuter.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
oj längesen man var här! var tvungen att checka andras texter! riktigt najsiga ; ) Btw, thanx Golfarn ^^
Careface.
hälsar det nya året välkommen efter o ha tackat o hälsat på tomten nytt år nya val nya principer skulle behöva en dokumentär med hallic som speaker från det förra året, god jul påre vi väntar oss snoop dogg i mars är han här , vet att han lägger skiter hel rott tackar o bockar hela skandinavien vi ses på uppsala reagge festivalen
Folk öl o en liten bit av det bruna
Jag vill inte verka cynisk men 2007// Kommer vara ännu ett år, mot det som kommer nu// Om vi har tur så kan vi se världen gå under, med lite mera tur, möter vi döden allihopa// Men inte ska jag deppa för det, jag ska va glad// Och därför berätta, om en hyper estrad(?)// 2007 kommer bli året då jag möter motgångar// Vändningar i livet, som jag rappar i min sång ja// Skolan kommer bli ett annat liv, koncentration// Jag ska köpa en mick, dra massa toner// Försöka få den tjejen som jag gillar, vill ha// Ska sätta in några stötar se om det går nå bra// Sen så hoppar jag i året, fram till augusti// Åttan börjar, sommarlovet är slut, allt är en pussy// Men fyfan, nu vart jag okreativ, så jag gittar// Satsa på skolan, sluta va sån fitta. Inget illa menat mot någon med det sista, det finns flera här som har problem med skolan, jag respekterar det. Men det finns vissa... ni förstår. Den där var mest riktad mot några av mina klasskompisar. Hursomhelst, min lilla text om vad som händer under 2007. Eller bara något skitsnack som inte ens stämmer... Nej, jag tänker bara på åttan och skolan nu så mitt liv är innehållslöst för tillfället.
Seve kommer och lägger lite två nollnoll sju shit/ Som om ja va pyroman och du hade noll koll på ditt hus bitch/ Ja lägger de fint som Evisu-broderier/ Firade det nya året fylla å fyrverkerier/ haha, ja driver, ja hade weed å brudar/ Blev skjutsad hem i en bil me snutar/ och ja will not sluta, så fuck the law/ och fuck 2007 to, där har ni mina 8 bars!/
folk säger att varje nytt år blir som en nystart låter som en vägledning, men jag kan inte se vart du kanske tror jag leker smart, men precis som dykare så går jag aningen djupare vill ändra banorna, har ingen lust att bli en stupad supare men vätskorna fortsätter glida ner i strupen, bre så jag tar tillfället i akt, orkar inte alltid va på min vakt blir så mycket snack om vilka rader jag har,och inte har lagt för du absorberar medans jag reflekterar makt
jag skriver ett inlägg i denna tråden för att välkomna det nya året.
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!