Ibancito VS The Relic [Klasskamrater i Fryshuset]
Ibancito kompis kom fram t mig o din brud får pisk då din lilla fagget unge ken ring wannabe din jävla sisqo du e kralli kanske men du e mentalt svag checka nu när ibancito gör ett verbalt slag mot dig din jävla röda-linje wannabe du säger att du paffar sen frågar du "vad e cannabis?" kompis de här iban sluta knulla-apor steppa fram mot mig o du blir bästis med en rullator
The Relic Va?, vilken brud? jag har många// medans du upptaget piskar, får jag din flcikvän att komma(cum)// kalla mig fag?, gumman, det är du som har hästsvans// transan vill ha hype de klart han plockar sin chans// varför jämnföra mig med dina sexdröms-män,sisqo och ken?// dom DU runkar till när du kommer hem// mentalt svag? mannen du saknar mentalitet// du är som en dum blondin,med överdriven kvinnlighet// ingen nyhet ivan du har hört det förr// jag stänger igen, låser din käfft som om det var en dörr// Röda linjen evigt trogen min stolthetsed// röda linjen är också ditt blod som rinner när jag skurit av din handled// knulla apor fyfan! det gör jag aldrig igen// så allvarligen, kan du din morsa sluta ringa mig hem// uppenbarligen ser detta ut vara din undergång min vän// äntligen får du möta verkligheten//
Ibancito du snackar om min kvinnlighet din bög för att du tänder på mig// leker tuff o flippad mannen tillome bengen slår dej// du kom me keffa punchies, nåt om en dörr?? majn du behöver hjälp// ja behöver inte skära dina handleder din bög du gör det själv// ken röst-baitare, sexdröms-män? du e isf slick-slaven// sluta leka red line kompis du e öde mark i fitt-salem// ni som ej vet så färgade hitec sitt hår guldigt, bögigare finns det?// nej, det finns ej, eller ju kanske att hitec bär bög-gröna linser//
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
glömde skriva regler haha .. först till 7 röster vinner!! kompisröster gäller ej!!!!!!!! VASHEGOOD O RÖSSTA
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
hahahhahhaha Lätt ME vote ibancito galna rader:d
MUSIK!
1-0 till mig :)
Checka Beats Forumet.. jag la upp ett freebeat åt dom stackars rapparna utan beats
lättttt vote till ibancito , fett galna punchlines, tight också pzz / lil j
Lil_JB : tack! 2-0 till mig.. =)
tack vilford brushmuzh :) 3-0 till mig nu..
haha tyvärr bror måste faktiskt lägga voten på Relic. haha garva sönder mig påkalla mig fag?, gumman, det är du som har hästsvans// alla som har varit med när vi kört cypher i westcoast förstår varför, när droppar rader mot ivan och hans hår! :D men det var tajjt från båda ;)
without tryin' you never succeed
:) saken e den bäst ni tar den igen, några skojjiga rader min vän, men ingen tar väl hem den---synd... FRYSEN represent !! Chea...
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
4-2 till mig då.. :)
the relic får min vote!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
4-3 nu ... kom igen whoa forsätt rösta
The Relic LÄTT!. Hadde roliga rader. ingen av Ibancito rader fick mig att skratta
http://www.znapmusic.com/myntah/
haha vaa de kan ej va sant att han leder.. 5-4 till han nu rbcrew_emma: haha släng upp 8-16 rader mot mig då dahroo
ehm.. jag äger er.. check..check.... jag e fräck! aaah? OWned! :P :S I gtta sleep
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
haha bjäär.. va häänder maan.. e de beef lr haha :P Uppp
Uppmuuuzh!
yeeaa
V: Ibancito . Helt enkelt skönare rader och bättre rim :D Peace
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
yeea tack Problem, 5-5 nu! =)
Så lite så ;D pz
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
The Relic får min vote!mentalt svag? mannen du saknar mentalitet// du är som en dum blondin,med överdriven kvinnlighet// ingen nyhet ivan du har hört det förr// jag stänger igen, låser din käfft som om det var en dörr// ja tyckte om den biten ;)
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Vince får min röst! FRYSHUSET:D
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
Shiiet Iban haha "Battle & Cypher" forumet och grejer Röstar på Iban garva åt du kom me keffa punchies, nåt om en dörr?? majn du behöver hjälp// ja behöver inte skära dina handleder din bög du gör det själv//
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Orka gå på Fryshuset för att lära sej rappa :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hundra12: orka klaga på folk som du inte har nåt med o göra =) haha ja kan redan rappa idjut, för att söka in i skolan måste man göra en audition, om man e tung kommer man in.. o ja pluggar nåt ja älskar mannen.. orka lägga sig i asså.. tagga härifrån breeeeeeeeeee
Ok, lite offtopic: Varför börjar man en rapskola om man redan kan rappa? Ser liksom inte logiken i det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha finns cook me anledningar asså.. varför ska du bry dig?.. haha om du verkligen vill veta så skriv i min gästbok.. orka ta det här..
V. The Relic Grymt snyggt! Wish I knew u, holla! ;)
Pooch says Keep it Real